
– a spotřebitelská preference značky se zvýšila o 15%. Kampaň, postavená na sloganu „Dejte svému vozu pocit, jako by právě vyjel ze servisu“, má poprvé za cíl vybudovat věrnost značce v kategorii motorových olejů a změnit spotřebitelské návyky při specifikování produktu. Nová kampaň zřetelně odliší Shell Helix od ostatních motorových olejů a staví na citových vazbách, které existují mezi spotřebiteli a jejich automobily.
U příležitosti nového uvedení na trh prohlásil Slavomir Michalík, Marketingový manager Shell Czech Republic: “Shell vložil léta know-how do výzkumu, vývoje a marketingu maziv a jsme velmi hrdí na nové složení oleje Shell Helix i novou spotřebitelskou kampaň. Jsme přesvědčeni, že nabízíme výrobek, který poskytuje motoristům výkon a nové podněty, takže budou věrní naší značce a servisům, které nabízejí řadu olejů Shell Helix. Naší reklamní kampaní a technickou podporou chceme vést motoristy k tomu, aby v servisech žádali Shell Helix. Zároveň poskytujeme zaměstnancům servisů informace, které potřebují pro zvýšení prodeje olejů Shell Helix svým zákazníkům.”
Pete Sant, technologický ředitel pro motorové oleje pro osobní automobily Shell, dodává: “Nová Shell Helix obsahuje speciální čistící aditiva, která aktivně odstraňují škodlivé nečistoty a usazeniny, čímž udržují motor v kondici. To znamená, že motor není jen chráněn, ale je i posílen, oživen a osvěžen. To přispívá k hladší a klidnější jízdě – jako by vůz právě vyjel ze servisu.”
Nové složení Shell Helix bylo nezávisle testováno řidiči. Po „blind“ testu, kterého se zúčastnili evropští taxikáři s vysokým počtem najetých kilometrů, dalo 90% z těch, kteří vyjádřili své preference, přednost oleji Shell Helix před svou obvyklou značkou motorového oleje, a to proto, že umožňuje tišší start a klidnější chod. Jejich pocit z klidnějšího a hladšího chodu byl zároveň podpořen nezávisle ověřenými testy, které prokázaly, že motorové oleje Shell Helix snižují vibrace motoru.
Portfolio Shell Helix v České republice sestává z:
Shell Helix Ultra, Plus a Super :



SHELL HELIX ULTRA
- Dokonalá ochrana pro vysoký výkon.
- Plně syntetický motorový olej vhodný pro dieselové i benzínové motory moderních vozů renomovaných značek, včetně sportovních.
- Zvláště vhodný je do vozů mladších dvou let, kde pro zajištění maximálního výkonu pracují motory při extrémních teplotách a vysokých otáčkách.
- Shell Helix Ultra zajišťuje vyčištění a dlouhodobou oxidační stabilitu, čímž poskytuje vašemu automobilu maximální ochranu proti opotřebení. Rovněž minimalizuje hluk motoru a chrání motor při extrémní zátěži dnešního provozu. Je vhodný i pro přeplňované motory.
SHELL HELIX PLUS
- Vynikající ochrana pro všechny provozní podmínky, nehledě na typ Vašeho osobního automobilu.
- Vynikající motorový olej na syntetické bázi pro všechny moderní benzínové i dieselové motory včetně turbomotorů. Shell Helix plus pro řidiče, kteří chtějí osvěžit a posílit svůj automobil motorovým olejem skvělé kvality, který umožňuje klidnější jízdu a vysokou ochranu motoru. Tento produkt je vhodný pro vozy staré 2 až 5 let.
SHELL HELIX SUPER
- Prověřená ochrana pro všechny typy motorů.
- Vysoce kvalitní minerální olej pro všechny typy motorů – benzínové, naftové i LPG.
- Shell Helix Super je vhodný pro vozy nižší a střední třídy starší 5 let. Jeho čistící síla odstraní i dlouhodobé usazeniny, které se nashromáždily během doby, kdy se používaly jiné oleje.
Shell Global Lubricants patří do skupiny Royal Dutch/Shell Group zabývající se obchodem s mazivy. Společnosti Shell Lubricants jsou světovou jedničkou v konečných mazivových produktech a působí ve více než 120 zemích na celém světě. Vyrábějí produkty pro použití v celé řadě aplikací od spotřebitelského motorismu po zpracování potravin a od těžkého průmyslu po komerční dopravu. Portfolio značek maziv nejvyšší kvality Shell zahrnuje Shell Helix, Shell Advance, Pennzoil®, Quaker State®, Shell Tellus, Shell Cassida, Shell Rimula, Shell Spirax a řadu výrobků péče o automobil a servisy Jiffy Lube®.