AAA AUTO letos plánuje prodej až 70 000 vozů, Mototechna projde významnou expanzí

Společnost AAA AUTO letos plánuje zvýšení prodejů o více než 10 % na zhruba 70 000 ojetých vozů. Významným rozvojem projde značka zánovních vozů Mototechna, která otevře první vlastní samostatnou pobočku od listopadu 1989.

Generální ředitelka AAA AUTO International Karolína Topolová uvedla:

„Odhad prodejů v rámci skupiny AAA AUTO za první tři čtvrtletí roku 2016 je v současné chvíli zhruba 52 400 vozů, což je oproti loňsku růst o 9,4 %. V letošním roce jsme již ve třech měsících překonali hranici 6000 prodaných vozů a i nadále se držíme velmi těsně u tohoto objemu. Díky těmto výsledkům můžeme optimisticky odhadnout celoroční objem prodejů oproti loňsku vyšší o více než 10 %, což by nás mělo velmi těsně přiblížit k hranici 70 000 prodaných aut.“

AAA AUTO bude i v následujícím období dále expandovat, a to jak formou zvyšování nabídky vozů, tak díky posilování pobočkové sítě. „Velmi brzy chystáme otevření dalšího autocentra na Slovensku, o jehož přesném umístění rozhodneme začátkem října. Výrazně se také zaměříme na rozvoj značky Mototechna, jejíž nabídku chceme razantně zvýšit. Zároveň chystáme otevření samostatného showroomu Mototechny v Praze, která bude její první novou pobočkou od listopadu 1989,“ poznamenala Karolína Topolová.

Pro vytvoření nového konceptu Mototechny

– v oblasti marketingu, prodeje a rozvoje pobočkové sítě najala skupina AAA AUTO strategického konzultanta Stanislava Gálika, který dříve spolupracoval mimo jiné s J&T Bankou, Tesco Stores nebo Českou spořitelnou. Je zakladatelem značky luxusních oděvů Galard a bývalým ředitelem inovačního centra UNIFER.

„Naším cílem je vytvořit dokonalý zážitek z koupě zánovního vozu. My auta opravdu milujeme a jsme rádi, když toto nadšení můžeme přenášet na naše zákazníky. Znalosti našeho personálu, různorodost nabídky, naše péče o zákazníka – u nás se do auta jednoduše musí zamilovat každý,” zdůraznil Stanislav Gálik.

Mototechnu AAA AUTO znovu uvedlo na trh před čtyřmi lety jako svou značku pro prodej zánovních automobilů

Společnost prodává také prémiové a luxusní vozy pod značkou Mototechna Premium. Pro zánovní automobily z Mototechny je typické stáří do dvou let, nízký počet najetých kilometrů, cena o 30 až 40 % nižší v porovnání s novými vozy, výběr z  téměř padesáti modelů vozů dvaceti značek, jejich okamžitá dostupnost a nabídka nejžádanějších výbav na trhu. Prodeje pod značkou Mototechna jen letos vzrostly téměř o desetinu, a to i díky zavedení nového úvěrového produktu Bumerang, který garantuje zpětný odkup vozu za předem stanovenou cenu. Auto si může zákazník pořídit také pomocí klasického úvěru od jednoho ze čtyř renomovaných partnerů – České spořitelny, Home Credit, Komerční banky a Moneta Bank.

Minulý týden se také AAA AUTO stalo oficiálním partnerem české nejvyšší fotbalové soutěže – ePojisteni.cz ligy

Největší prodejce ojetých automobilů ve střední a východní Evropě poskytl prostřednictvím své značky Mototechna 105 nových automobilů. Vyjadřuje tak svoji podporu ePojisteni.cz lize a Ligové fotbalové asociaci. Jedná se o vůbec první spolupráci prodejce ojetých vozů s nejvyšší fotbalovou soutěží v celostátním měřítku. Automobily se budou měnit každých šest měsíců a půjde o řadu modelů, značek a specifikací. Předávky vozů se zúčastnili mimo jiné kapitán FK Teplice Admir Ljevakovič, kapitán FK Dukla Praha Jan Šimůnek, brankář FC Viktoria Plzeň Matúš Kozáčik a záložník FC Zbrojovka Brno Jan Polák. Na dvouletém partnerství se dohodla generální ředitelka AAA AUTO Karolína Topolová s předsedou FAČR Miroslavem Peltou a předsedou LFA a šéfem ligy Dušanem Svobodou.

Kromě oficiálního partnerství s ePojisteni.cz ligou se AAA AUTO stalo i platinovým partnerem Slovenského futbalového zväzu a zapůjčením 76 nových automobilů v hodnotě 1,125 milionu € podporuje Slovenskou fotbalovou reprezentaci.

 

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Twingo se vrací. Malý rebel znovu roztáčí městská kola

Twingo se vrací. Malý rebel znovu...

Renault oprášil legendu. Nové Twingo E-Tech Electric navazuje na původní městskou ikonu z 90. let, ale přivádí ji do 21. století. Je elektrické, hravé, prostorné, a hlavně cenově dostupné....

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Nový Citroën C5 Aircross: Gauč na kolech, který umí šetřit i hýčkat

Nový Citroën C5 Aircross: Gauč na...

Citroën má nový trumf a vlajkovou loď. Druhá generace modelu C5 Aircross spojuje komfort obývacího pokoje, francouzský smysl pro design a moderní elektrifikaci. Na platformě STLA Medium vzniklo...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Předprodej hybridní Toyoty Aygo X začíná. Jaké jsou české ceny?

Předprodej hybridní Toyoty Aygo X...

Toyota Aygo X prošla proměnou, dostala modernější tvář, ale také pohon – poprvé je k dostání jako hybrid. A právě teď startuje dlouho očekávaná možnost zarezervovat si svůj nový vůz...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Škoda dodá Policii ČR 352 nových Kodiaqů

Škoda dodá Policii ČR 352 nových Kodiaqů

Policie ČR omlazuje vozový park. Do konce letošního roku převezme 352 vozů Škoda Kodiaq II. generace. Prvních 51 kusů už bylo předáno na polygonu automobilky Škoda Auto v Úhelnici u Mladé...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Vozy na autoplyn mají našlápnuto k dalšímu rekordu. Jak se ceny LPG dotknou emisní povolenky?

Vozy na autoplyn mají našlápnuto k...

Za letošní tři čtvrtletí už bylo registrováno více nových osobních vozů na LPG než za celý loňský rok. Dá se tak očekávat, že v roce 2025 přibude na českých silnicích přes 6000 LPG...