Březnové rekordní prodeje v AutoESA potvrdily enormní zájem Čechů o prověřené ojeté vozy

Oproti minulému roku to je nárůst o plných 17 %.

Společnost AutoESA prodala v březnu ve svých šesti českých autocentrech celkově 1.037 vozů

Podle firmy to je výsledek nejen kvalitní skladové zásoby, ale především poskytování garancí na stav tachometru a právní původ vozu. Firma totiž v rámci interního průzkumu zjistila, že 87 % zákazníků by si neprověřený ojetý vůz bez garancí vůbec nekoupilo. Společnost očekává v letošním roce obchodní výsledek až 12.000 prodaných vozidel.

Pavel Foltýn, ředitel strategického rozvoje AutoESA říká:

„Čeští občané se stále více obracejí na zavedené autobazary, kde je jim nabídnuta nejen garance na právní původ vozu, ale také na stav tachometru.“ Podle Foltýna stojí za dvouciferným růstem prodejů právě obava zákazníků nakupovat neprověřený vůz na inzerát nebo v malých a neprověřených autobazarech. AutoESA odmítá denně vykoupit několik desítek vozidel právě z důvodu nevyhovujícího technického stavu nebo přetočených tachometrů. Zástupci společnosti se domnívají, že takové vozy pak skončí buď v soukromé inzerci, nebo v malých autobazarech, které se prověřováním vozidel příliš nezabývají. „Nákup vozidla na inzerát od neznámého člověka nebo v malém neprověřeném autobazaru je pro zájemce o ojetinu to největší riziko“, říká k tomu Foltýn.

V celkových prodejích stále vede v AutoESA

– značka ŠKODA, ale určitým překvapením je výrazný posun značek Hyundai a KIA, které se dotáhly na druhý Volkswagen a třetí FORD. Značný zájem je i o vozy značky Dacia, které jsou skutečně nedostatkovým zbožím. Podle interních statistik AutoESA se také zvyšuje podíl vozidel koupených s využitím financování. „Lidé se již naučili měřit hodnotu peněz v čase a raději využijí volné prostředky například pro rozvoj svého podnikání, pořízení bydlení nebo kvalitního vzdělání“, říká k tomu Foltýn.

AutoESA plánuje, že v letošním roce prodá více než 12.000 vozidel a vytvoří přibližně 30 nových pracovních pozic, především v obchodním oddělení a call centru.

 

 

 

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Nový Lexus LBX a inovovaný UX se představují v národní premiéře

Nový Lexus LBX a inovovaný UX se...

Zbrusu nové SUV značky Lexus pod označením LBX a inovovaný model UX se zcela novým hybridním pohonem se v národní premiéře představily v luxusním prostředí resortu Chateau Mcely. Hlavní...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Nové modely CUPRA Formentor a CUPRA Leon

Nové modely CUPRA Formentor a CUPRA Leon

Značka s rolí nekonvenčního vyzývatele odhalila nové modely CUPRA Formentor a CUPRA Leon, které navážou na úspěchy svých předchůdců modernizovaným designem a mnoha vylepšeními. Nová CUPRA...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Jarní tipy na skrytá místa u Prahy s Toyotou Prius

Jarní tipy na skrytá místa u Prahy...

Pokud hledáte cíl pro první jarní výlety, nevynechejte čtyři úžasná místa, která se skrývají nedaleko hlavního města. Vyrazili jsme na ně se zbrusu novou Toyotou Prius s plug-in hybridním...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Range Rover Electric: Testován tak, aby byl lídrem

Range Rover Electric: Testován tak, aby...

Cíl je, aby se Range Rover Electric stal lídrem v oblasti elektrického pohonu, kultivovanosti a luxusního cestování. První prototypy se vydaly do několika lokalit s nejnáročnějšími podmínkami...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Výjimečné partnerství: Závodní tým formule 1 se bude nově jmenovat Scuderia Ferrari HP

Výjimečné partnerství: Závodní tým...

Globální spolupráce dvou předních značek HP a Ferrari zahrnuje společný závazek k inovacím, výkonu a důvěře. Logo HP se na formulích objeví již v nadcházejícím závodě F1 v Miami....