Nová jmenování vedoucích pracovníků zastoupení značek Peugeot, Citroën a DS v České republice

Generální ředitel značek Peugeot, Citroën a DS v České republice, pan Olivier PARRY, jmenoval od 1. prosince 2014 do vedoucích funkcí tyto pracovníky:

  • Pan František NEUMAN je jmenován Ředitelem značek Citroën a DS v České republice.
  • Marco VENTURINI je jmenován Ředitelem značky Peugeot v České republice.
  • Martina BEDRNOVÁ je jmenována Marketing leader pro značky Peugeot, Citroën a DS v České republice.
  • Milan ŠALAMOUN je jmenován Ředitelem pro servis a náhradní díly pro značky Peugeot, Citroën a DS v České republice.
  • Jaromír HEŘMANSKÝ je jmenován Ředitelem B2B a ojetých vozů pro značky Peugeot, Citroën a DS v České republice.

František NEUMAN

1neuman600

– 51 let, pracuje pro značku Citroën od 1992 a v zastoupení Citroën Česká republika je zaměstnán od roku 2001 na pozici obchodního ředitele.

Marco VENTURINI

1venturi600

– 45 let, pracuje u společnosti Peugeot od roku 2005. Do roku 2014 zastával pozici Ředitele prodeje.

Martina BEDRNOVÁ

1bedr600

– pracuje pro značku Citroën od roku 2002, nejprve na pozici PR manažerky a od 2012 na pozici Marketingové ředitelky.

Milan ŠALAMOUN

1salamoubb600

– 59 let, pro značku Peugeotu pracuje od roku 1996, kdy nejprve zastával pozici Zástupce technického ředitele a od roku 2000 pozici Technického ředitele.

Jaromír HEŘMANSKÝ

1herm600

– 37 let, pracuje v automobilovém odvětví od roku 1997. U koncernu PSA pracuje na pozici fleetového manažera od 2011 a naposledy zastával funkci B2B manažera pro značky Peugeot a Citroën pro Čechy, Slovensko a Maďarsko.

PSA Peugeot Citroën

Skupina PSA Peugeot Citroën, za kterou stojí dvě světově proslulé značky Peugeot a Citroën, prodala po celém světě v roce 2013 celkem 2,8 milionu vozů, z toho 42 % mimo Evropu. Jako druhý největší výrobce automobilů v Evropě dosáhla skupina v roce 2013 obratu 54 miliardy eur. Skupina PSA Peugeot Citroën je evropským lídrem z hlediska emisí CO2, průměrné emise CO2 v roce 2013 činily 115,9 g/km. Skupina PSA Peugeot Citroën je obchodně přítomna ve 160 zemích. Její aktivity zahrnují i financování (Banque PSA Peugeot Citroën Finance) a výrobu automobilového příslušenství (Faurecia).

Více informací naleznete na www.psa-peugeot-citroen.com

Zdroj: Lenka Martinová, PR manager

 

 

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Nový Lexus LBX a inovovaný UX se představují v národní premiéře

Nový Lexus LBX a inovovaný UX se...

Zbrusu nové SUV značky Lexus pod označením LBX a inovovaný model UX se zcela novým hybridním pohonem se v národní premiéře představily v luxusním prostředí resortu Chateau Mcely. Hlavní...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Nové modely CUPRA Formentor a CUPRA Leon

Nové modely CUPRA Formentor a CUPRA Leon

Značka s rolí nekonvenčního vyzývatele odhalila nové modely CUPRA Formentor a CUPRA Leon, které navážou na úspěchy svých předchůdců modernizovaným designem a mnoha vylepšeními. Nová CUPRA...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Jarní tipy na skrytá místa u Prahy s Toyotou Prius

Jarní tipy na skrytá místa u Prahy...

Pokud hledáte cíl pro první jarní výlety, nevynechejte čtyři úžasná místa, která se skrývají nedaleko hlavního města. Vyrazili jsme na ně se zbrusu novou Toyotou Prius s plug-in hybridním...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Range Rover Electric: Testován tak, aby byl lídrem

Range Rover Electric: Testován tak, aby...

Cíl je, aby se Range Rover Electric stal lídrem v oblasti elektrického pohonu, kultivovanosti a luxusního cestování. První prototypy se vydaly do několika lokalit s nejnáročnějšími podmínkami...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Výjimečné partnerství: Závodní tým formule 1 se bude nově jmenovat Scuderia Ferrari HP

Výjimečné partnerství: Závodní tým...

Globální spolupráce dvou předních značek HP a Ferrari zahrnuje společný závazek k inovacím, výkonu a důvěře. Logo HP se na formulích objeví již v nadcházejícím závodě F1 v Miami....