Čtyřdveřový sedan bude vyráběn v závodu Wuhan v provincii Hubei v centrální Číně a na čínský trh bude uveden v průběhu léta 2004 pod jednoduchým označením „307“.
Po vzoru ostatních zástupců modelové řady 307 vychází i tato verze ze společné platformy výrobního programu 307, která svým konstrukčním řešením umožňuje vtisknout každé nově vzniklé siluetě jedinečný ráz. Model 307 se poprvé představil v 3 a 5 dveřovém provedení hatchback a jeho inovativní architektura jednoprostorového vozu se stala ideální odpovědí na přání a potřeby zákazníků nového tisíciletí: prostornost a světlost interiéru, moderní výbava a vyspělé technologie, aktivní a pasivní bezpečnost na vysoké úrovni.
Ve výrobních závodech v Sochaux a Mulhouse již bylo vyrobeno téměř půldruhého milionu vozů 307 a nově se začne 5 dveřová verze od příštího jara montovat i ve výrobním centru v argentinském Buenos Aires.
Sedan Peugeot 307 představuje se svými 446 cm délky neobyčejně prostorný vůz, jenž se vyznačuje komfortním interiérem a nejlépe využitelným zavazadlovým prostorem ve své kategorii. Jeho vnější styl je mimořádně vyvážený, linie karoserie upoutají svou ladností a dynamikou. Interiér vozu 307 sedan je po vzoru dříve uvedených verzí nabízen v pěti různých provedeních. Obdobná rozmanitost výběru je na čínském trhu zcela ojedinělá a umožní i těm nejnáročnějším zákazníkům vtisknout svému vozu osobitý ráz.
Varianta 307 sedan bude k dispozici ve třech různých úrovních výbavy a se dvěma pohonnými jednotkami : benzinovými motory 1.6 l o výkonu 80 kW (109 k) a 2.0 l se 100 kW (136 k), oba mohou být dle přání vybaveny manuální nebo automatickou převodovkou.
Čínský automobilový trh
V roce 2003 bylo v Číně prodáno 2,05 miliónů osobních vozů. Tento výsledek znamená pro čínský automobilový trh neuvěřitelné 62% navýšení realizovaných prodejů v porovnání s rokem předcházejícím. Segment kompaktních vozů má na trhu největší podíl, představuje celých 30% všech přihlášených vozů, 90% z nich tvoří karosářské varianty sedan.
Plány o výrobě a obchodním uvedení verze 307 sedan na čínský trh nabyly konkrétní podoby v dohodě uzavřené v říjnu 2002 mezi společnostmi PSA Peugeot Citroën a Dong Feng Motors. Po uzavření dohody následovalo v lednu loňského roku vytvoření společného výrobního podniku Dong Feng Peugeot Citroën Automobiles (DPCA). Roční výrobní kapacita závodu bude do roku 2006 zvýšena z počátečních 150 000 na 300 000 vozů ročně a vedle výroby již zmíněné verze 307 sedan je od roku 2005 počítáno s rozšířením produkce o model 206.
Vstup značky Peugeot na čínský trh je doprovázen založením centrální obchodní organizace a vytvořením rozsáhlé prodejní a servisní sítě, jenž bude zastupovat značku Dong Feng Peugeot a bude sdružovat 80 koncesionářů v 52 největších městech. Koncesionářská síť bude oficiálně otevřena spolu s obchodním uvedením modelu 307 sedan na trh v polovině roku 2004.
Prodejní cíle nového modelu 307 sedan jsou ambiciózní, zatímco v roce 2004 je plánováno 15 000 prodaných vozů, o rok později je to již 50 000 realizovaných prodejů.
KLÍČOVÉ CENTRUM
VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER
Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů
Největší obchodní dům
automobilů v ČR
Motto AUTO JAROV zní: „Prodejem naše služby nekončí...”