Jean-Martin FOLZ, předseda představenstva skupiny PSA Peugeot Citroën a MIAO Wei, předseda představenstva společnosti Dong Feng Motors, oznámili další detaily výrobního plánu. Výrobní politika předpokládá každoroční uvedení nových modelů značek Citroën i Peugeot. Nabídka vozů vyráběných ve Wuhanu v roce 2004 bude sestávat ze 6-ti modelů, což odpovídá cílům stanoveným smlouvou z 25.října 2002.
Po úspěšném uvedení Citroënu Xsara Picasso (2001), Citroënu Elyssé (2002), Citroënu Xsara (2003), se první vůz značky Peugeot 307 ve Wuhanu začne vyrábět v prvním pololetí roku 2004, Peugeot 206 v roce 2005. Rozšíření kapacity závodu na dvojnásobek ze 150 000 na 300 000 je plánováno od druhého pololetí roku 2006. Celková investice a zavedení nových modelů představuje cca 600 milionů Euro. Toto bude financováno z vlastních zdrojů DPCA.
Tyto investice umožní DPCA pokračovat v růstu prodejů. Prodeje v Číně se v letech 2001 až 2003 téměř zdvojnásobily. Prodejní cíl společnosti na rok 2004 byl stanoven na 140.000 vozů. Koncem roku 2004, dosáhne při dvousměnném provozu rytmus výroby závodu ve Wuhanu své nominální kapacity, tj. 150.000 vozů ročně.
KLÍČOVÉ CENTRUM
VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER
Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů
Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.
SEAT – španělský temperament s německou technologií