Od roku 2004 bude automobilka SEAT celosvětově (v České republice konkrétně od 1. 1. 2004) využívat služeb reklamní agentury Grey Worldwide, ke které SEAT přechází po vypršení kontraktu s agenturou Bates. V zájmu bezproblémového přechodu k nové agentuře se obě reklamní agentury dohodly na transferu pracovníků i vybavení.
„Našim prioritním zájmem je využít všech pozitivních aspektů dosavadní spolupráce s agenturou Bates a dále je rozvinout s novou agenturou Grey Worldwide,“ vysvětluje Lutz Kothe, ředitel marketingové komunikace automobilky SEAT. „Přechodem k agentuře Grey Worldwide získáváme podporu mimořádně zkušené společnosti s celosvětovou působností, která navíc velmi dobře zná problematiku našeho oboru i přímo naši firmu, protože už v minulosti jsme s ní úspěšně spolupracovali.“
Prodeje automobilky SEAT si i přes slabé výsledky evropského trhu drží pozitivní trend. Image značky SEAT dobře podpořila i velmi dobře přijatá kampaň na prototyp Altea, připravená u příležitosti zářijového představení tohoto konceptu na autosalonu IAA ve Frankfurtu nad Mohanem. Altea, která avizuje nový designerský trend automobilky SEAT, se na českém trhu objeví v létě roku 2004.
Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.
SEAT – španělský temperament s německou technologií
Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.
SEAT – španělský temperament s německou technologií