
Automobil se náhle zastavil a motor se odmítá spustit, proražená pneumatika je beznadějně prázdná a rezervní kolo také, motor na opuštěné silnici vysál poslední kapku paliva z nádrže…proti těmto a dalším komplikacím není imunní žádný řidič a žádný automobil.
Účinnou „pojistkou“ pro pomoc v nesnázích však je asistenční program „Michelin Client Service“. Právě nyní – před začátkem hlavní motoristické sezóny – dostávají motoristé možnost prostřednictvím tzv. M-Boutique rozšířit jeho platnost na celou Evropu.
Členství v programu Michelin Client Service umožňuje řidičům využívat řady důležitých služeb – od činnosti dispečinku, který zorganizuje pomoc v případě problémů, přes pomoc silniční služby, příjezd mobilního servisu, práce mechaniků, odtah nepojízdného vozu (do hodnoty 1500 Kč v ČR, resp. do 200 EUR v ostatních zemích Evropy) nebo uložení nepojízdného vozu až na 3 dny (do hodnoty 80 EUR).
Do standardních služeb programu Michelin Client Service patří telefonické Call Centrum, které na požádání zprostředkuje informace o produktech značky Michelin, o nejbližších otevřených čerpacích stanicích a pneuservisech, pomůže s navigací do cíle cesty a poskytne nejaktuálnější on-line dopravní zpravodajství a turistické informace, včetně celních a vízových podmínek, důležitých telefonních číslech nebo o cenách pohonných hmot v té které evropské zemi. Tyto důležité turistické informace jsou obsaženy také v příručce pro cestování Evropou, kterou dostává každý člen programu Michelin Client Service.
Vstup do dlouhodobého programu Michelin Client Service je velmi snadný – podmínkou je pouze zakoupení sady čtyř pneumatik Michelin pro osobní automobil v kterémkoli z prodejních míst zapojených do systému Michelin Client Service. Po vyplnění registračního formuláře a odevzdání prodejci pneumatik Michelin bude každému novému členu poštou doručena jeho karta Michelin Client Service.
Registrace v programu Michelin Client Service je zároveň vstupenkou do virtuálního butiku „M-Boutique“, ve kterém si zákazníci mohou vybírat z neustále aktualizovaného katalogu stylových i funkčních předmětů. Nový klient získává bonus 400 „M-korun“ pro „nakupování“ v Michelin M-Boutique. Za ně si může objednat různé předměty, např. elegantní deštník (200 M-korun), bavlněné triko (150 M-korun), zimní bundu (3200 M-korun) nebo cestovní tašku (800 M-korun). Zákazník přitom může M-koruny na svém účtu kumulovat tak, aby si mohl objednat i dražší předměty. Michelin však očekává, že největší zájem bude už o zmíněné rozšíření základní asistenční služby o službu „Euro Assistance“.
Programem Michelin Client Service nasadil Michelin novou laťku kvality ve vztahu se svými klienty. Komplexní asistenční program je finančně velmi nákladný, Michelin si však uvědomuje, že ke špičkovým produktům patří i špičkové služby – právě tato filozofie jej vynesla na pozici lídra celého oboru.