V průběhu 6 technických zkoušek
– bylo třeba na čas odhalit závadu na vozidle a navrhnout správný opravárenský postup. Hodnotilo se rovněž dodržování technologických postupů a bezpečnostních předpisů a správný příjem a prohlídka vozidla, následně jeho předání zpět zákazníkovi (kontrola stavu pneumatik a jejich nahuštění, kontrola kapalin, světel, stěračů,..). Český tým pod vedením Pavla Sibery dokázal nejlépe a nejrychleji projít všemi úkoly a potvrdil pověst zlatých českých ručiček ve světě. Pařížskému finále předcházela národní výběrová fáze, které se zúčastnilo 108 osob z 27 zemí.
Výsledek je vynikající zprávou pro všechny zákazníky Citroënu v České republice
– kteří si mohou být jistí, že svůj vůz svěřují na diagnostiku a opravu opravdových profesionálům. Každý mechanik a technik absolvuje během roku několik školení ve Školicím centru PSA v Čestlicích. Značka CITROËN investuje do technických školení významné prostředky a velkou pozornost věnuje kontinuálnímu vzdělávání. Zákazníci se tak mohou 100% spolehnout na zkušenosti a odbornost sítě CITROËN.
1. ročník Světového poháru expertních techniků Citroën
– se konal v Paříži 3. – 4. října 2013 ve školicím centru značky.
Světový pohár
– je součástí animačního programu zaměřeného na dovednosti a odborná školení servisních techniků, který je určen pro 46 000 techniků ve všech zemích sítě.
* Technici experti provádějí kompletní diagnostiku a vysoce kvalifikované technické zásahy na vozech a zajišťují technický kontakt mezi dílnou a partnerskými servisy. Pro zaměstnance servisů rovněž organizují technické školení, které připravuje značka na centrální úrovni, a zajišťují rovněž funkci technických zástupců výrobce.
Značka Citroën
– byla založena před 90 lety pod pařížskou Eiffelovkou. Tato kreativní a dynamická značka uvedla v roce 2010 na trh novou řadu výrobků DS, kterou dnes tvoří modely Citroën DS3, DS4 a DS5. Citroën, který se opírá koncepci „Kreativní technologie“, má ve své nabídce jeden elektromobil „Full Electric“ a vozy využívající mikrohybridní technologii e-HDi a technologii „Full Hybrid“ – Hybrid4. Tyto technologické novinky nesou své ovoce i v mistrovství WRC, kde již Citroën získal 8 titulů v Poháru konstruktérů. Značka inovuje i v oblasti služeb a přichází se službou Citroën Multicity, představující její nabídku mobility. Citroën, to je 10 000 kontaktních míst pro zákazníky, zastoupení v 90 zemích a 1 265 000 vozů prodaných v roce 2012.
KLÍČOVÉ CENTRUM
VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER
Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů
Autopůjčovna s nabídkou vozů všech kategorií.
Firmám nabízíme flexibilní pronájem vozů.