V jejich hlasování získalo Mégane II celkem 322 bodů, před Mazdou 6 (302 bodů) a Citroënem C3 (215 bodů). Celkem se o titul za rok 2003 ucházelo 30 nových modelů.
Členům poroty se líbil expresívní design Mégane II, a to ve třídě, která je obvykle konzervativní. Kromě toho zvláště ocenili
aktivní přednosti nového modelu (jako příkladné bylo označeno jízdní chování, brzdy a pohodlí) i velmi propracovanou pasivní bezpečnost. Vedení Renaultu předpokládá, že Mégane II v crash-testech prováděných nezávislou organizací Euro NCAP dosáhne nejvyššího ocenění – 5 hvězdiček.
Mégane uvedené na trh 11.10. 2002 se bude již od konce listopadu prodávat v celé západní Evropě. Přijetí modelu je velmi slibné a prodeje značně překračují předpoklady. 70% prodaných vozů v současnosti bylo ve verzi pětidveřový sedan. 70 % zákazníků si podle očekávání vybralo vznětové motory (40% připadá na verzi 1.9 dCi o max. výkonu 120 k a 30% na verzi 1.5 dCi o výkonu 80 k). Kromě toho pozorujeme výrazný posun klientely směrem k mladším ročníkům, zejména pokud jde o zákazníky, kteří se zajímají o verzi kupé. Cílem Renaultu je v roce 2003 prodat 250.000 vozů Mégane II sedan a kupé.
Francouzská automobilka získala prestižní titul „Auto roku“ již po páté – v roce 1966 byl zvolen Renault 16, v roce 1982 Renault 9, v roce 1991 Renault Clio a v roce 1997 Renault Mégane Scénic. Toto ocenění je dobrým znamením pro pokračování programu Mégane II: celkem bude v průběhu příštích 16 měsíců uvedeno na trh 6 nových modelů – 5- a 7-místný jednoprostorový vůz, kupé-kabriolet, sedan s třídílnou karoserií, kombi a odvozený sportovní vůz.
KLÍČOVÉ CENTRUM
VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER
Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů
Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.
SEAT – španělský temperament s německou technologií