Od začátku se držet ve vedoucí skupince, ale pokud možno „šetřit“ auto, a připravit si dobrou pozici pro boj o místo mezi nejlepšími a tedy i další body do celkového hodnocení letošního soutěžního šampionátu – takovou taktikou se chce na blížící se Rallye Bohemia (28. až 30. 6. 2002) řídit Emil Triner, startující za tým SEAT Sport Czech Republic s vozem SEAT Cordoba WRC Evo II.
Emil se na start Rallye Bohemia, která má v rámci domácího soutěžního šampionátu nejvyšší koeficient a jede se i jako součást mistrovství Evropy, postaví jako třetí jezdec průběžného pořadí. Od druhého Trojana jej dělí jenom tři body, ani odstup na vedoucího Pecha není nijak dramatický. Tím spíš, když tyto výsledky ovlivňuje fakt, že Emil záměrně vynechal první soutěž tuzemského šampionátu.
„Bohemku mám rád – je to už opravdu docela dlouhá soutěž, která je charakteristická častým střídáním slunečného a deštivého počasí. A za deště některé rychlostní zkoušky – především proslulá „erzeta“ Vinec-Skalsko – pořádně kloužou,“ říká Emil Triner, který ve startovním poli platí za ostříleného „mazáka“ vždyť Rallye Bohemia jel už mnohokrát a v roce 1999 ji po nezapomenutelném souboji s Dolákem vyhrál. Vloni si pak odvezl pohár za druhé místo. Tyto výsledky jej určitě řadí do role favorita.
„Budeme samozřejmě bojovat o každou sekundu, ale na druhou stranu by byla hloupost rozbít auto ve zbytečně divokém souboji o první místo. Našim cílem je dojíždět na medailových pozicích a sbírat body do celkového hodnocení sezóny,“ říká Emil Triner. Tuto taktiku potvrzuje i Pavel Kouřil, šéf týmu SEAT Sport Czech Republic: „Našim hlavním cílem je co nejlepší umístění v celkovém hodnocení letošního šampionátu. Auto zatím funguje výborně a Emil perfektně plní zvolenou taktiku, o čemž svědčí dvě druhá místa z Valašské rallye a SEAT Rallye Český Krumlov.“
Po SEAT Rallye si Emil Triner zajel i brněnský rallysprint Autotec Rallye. „Tam nás trochu zlobily diferenciály, takže třetí místo považujeme za úspěch, i když původně jsme mířili na vítězství,“ říká Pavel Kouřil.
Před startem prestižní Rallye Bohemia proto SEAT Cordoba WRC Evo II prošel v dílnách týmu SEAT Sport Czech Republic střední technickou repasí v jejímž rámci zavítal i do známé německé tuningové firmy Weber GmbH, kde se „ladily“ i zmíněné diferenciály. „Auto teď šlape jako hodinky, věříme, že na „Bohemce“ nebudeme mít problémy,“ prohlásil po prvních testech zrepasovaného vozu Pavel Kouřil.
Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.
SEAT – španělský temperament s německou technologií
Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.
SEAT – španělský temperament s německou technologií