Dobrá pověst, posilující prestiž, vábení zákazníků to vše se skrývá pod názvem firemní image. o „nejpůsobivější firemní image“. Prestižní národní soutěž má již šestiletou tradici a uskutečňuje se na základě výzkumného šetření prováděné agenturou GfK Praha.
„Krédem naší společnosti je vykonat maximum pro spokojenost zákazníků. V posledních letech jsme pro ně připravili řadu novinek. Mezi nejoblíbenější patří věrnostní program Smart a zcela nová paliva V-Power a V-Power Racing 99+. Pružně reagujeme na změny potřeb zákazníků změnou sortimentu zboží, zaváděním vinoték, nabídkou kvalitnějších mycích programů a komplexním čištěním interiérů vozů. Velké úsilí také vkládáme do budování firemní značky a dobrého povědomí o ní. Věřím, že další příjemná zpestření našich služeb zákazníky ještě čekají. Celému kolektivu zaměstnanců společnosti Shell opravdu ze srdce přeji toto získané ocenění“, říká ředitel čerpacích stanic Shell pan Vladimír Vacek.
Společnost Shell v uplynulém roce uvedla do provozu řadu dalších čerpacích stanic, v současné době jich na území ČR již provozuje 99. Také zákazníci se mohou těšit z řady nových služeb jako je nové palivo, vinotéky, služba čištění vozu či z pravidelných soutěží na čerpacích stanicích. Nesmíme však opomenout ani příspěvky na charitativní účely a v neposlední řadě je zde dlouholetá spolupráce s týmem Ferrari. To vše dopomohlo společnosti Shell v tomto roce tuto soutěž vyhrát.
Výzkum, který předchází konečným výsledkům se uskutečňuje metodou telefonického dotazování prostřednictvím kombinovaného nahodilého výběru. Jedná se o 500 rozhovorů s top manažery vybraných firem. Respondent spontánně jmenuje pět firem působících v každé oblasti. Následně hodnotí, nakolik jmenované firmy splňují jednotlivé parametry image, a to pomocí známkování na školní pětistupňové škále. V případě čerpacích stanic se jednalo o parametry: cenová přitažlivost výrobků, kvalita výrobků, přizpůsobivost tržním podmínkám, serióznost a známost firmy. Do výsledného pořadí jsou zařazeny pouze společnosti , které uvedlo minimálně 30 manažerů.
Cena Rhodos za firemní image roku je udělována konsorciem společností Economia, GfK Praha, Kairos, Ogilvy CID a PPF.
Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.
SEAT – španělský temperament s německou technologií
KIA Czech za dobu své existence na českém trhu prodala téměř 70 000 vozů.
Kia Motors Corporation – výrobce kvalitních automobilů pro všechny mladé duchem.