Kompletní výše investic, spojených s novým vozem, dosáhla 344 miliónu euro, z čehož připadlo 166.4 miliónu euro na nové a vylepšené vybavení továrny, především inovaci lisování, svařování, lakování i finální montáž, zbytek na investice do nářadí u dodavatelů. Továrna navíc pro podporu startu nové Primery najala dalších 300 pracovníků na dobu určitou. Celkový počet pracovníků, zaměstnaných nyní Nissanem v Sunderlandu, je okolo 4 700.
Zkušební provoz probíhal velmi dobře a tak od svého zahájení je plánováno již v únoru 2002 docílit plné využití denní výrobní kapacity a tak zabezpečit celkovou roční výrobu 120 000 vozů. Asi 80 % roční výroby je určeno na vývoz z Velké Británie do dalších zemí Evropy.
Nová Primera se prvně představila v podobě konceptu na pařížském autosalónu v září 2000. Nissan ovšem pokračoval ve vývoji dál, využíval k němu i „zákaznické kliniky“, díky nimž dokázal vůz plně přizpůsobit specifickým požadavkům evropských zákazníků. Vývoj nového vozu přitom zabral jen 24 měsíců – o sedm měsíců méně, než předchozí model. Hodně času ušetřilo především nasazení virtuální reality na nejrůznější testy, které vyloučilo celou spoustu zkoušek, jež bylo dříve nutné provádět fyzicky.
Nová Primera důsledně splňuje požadavky Evropanů. To potvrzuje i nabídka šesti kombinací pohonných jednotek a převodovek, z nichž pouze jediná je sdílená s japonskou verzí Primery.“
V minulém roce Nissan v Evropě prodal 533 000 vozidel. Celkem 80 % z tohoto množství v Evropě také vyrobil.
Autopůjčovna s nabídkou vozů všech kategorií.
Firmám nabízíme flexibilní pronájem vozů.
Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.
SEAT – španělský temperament s německou technologií