Od roku 2003 by chtěla Kia obohatit trh o terénní automobil vyššího segmentu, sedan horní třídy a malý vůz. Kromě toho se objeví i nové vznětové jednotky pro aktuální modely Carens a Shuma. Jako první se představí na podzim Carnival II, jehož světovou premiéru uvidí Frankfurt.
Kia Carnival II dostane nově tvarovanou přední a zadní partii stejně jako přepracovaný interiér. V nabídce motorů se objeví zážehový šestiválec 2.5 (výkon 110 kW/150 k) a vznětový čtyřválec 2.9 s přímým vstřikem paliva Common-rail (106 kW/144 k a 310 N.m při 2000 ot./min).
Rok 2002 stojí zcela ve znamení nového terénního vozu luxusní třídy, který by měl konkurovat např. Mercedesu Benz M nebo Lexusu RS 300. Offroad budou pohánět buď vznětový čtyřválec 2.5 common-rail (103 kW/140 k) nebo výkonově stejně silný zážehový motor 2.4, oba ve spojení s přiřaditelným pohonem 4×4. Špičková verze s permanentním pohonem 4×4 bude vybavena zážehovým šestiválcem 3.5 (143 kW/195 k). V roce 2002 přijdou také nové motory pro vozy Carens a Shuma II. Velkoprostorový Carens dostane už na jaře diesel 2.0 s přímým vstřikem paliva a výkonem 81 kW(110 k) a v plánu je i „benzin“ 1.6 se 75 kW (102 k). Paletu motorů vozů Shuma II rozšíří ještě zážehový čtyřválec 1.8 (81 kW/110 k) a o něco později také zmíněný diesel 2.0.
V roce 2003 chtějí Korejci vstoupit opět do segmentu malých vozů, a to 3,4 metru dlouhým pětidveřovým modelem poháněným zážehovým litrovým motorem o výkonu 45 kW (61 k). Naopak do horní třídy míří takřka pětimetrový sedan vybavený pravděpodobně šestiválci 3.0 (139 kW/190 k) a 3.5 (176 kW/240 k). Kompletně vybavené vozidlo bude mít mj. elektronické systém jízdní stability, brzdový i parkovací asistent a čipovou kartu nahrazující tradiční klíček zapalování.
KIA Czech za dobu své existence na českém trhu prodala téměř 70 000 vozů.
Kia Motors Corporation – výrobce kvalitních automobilů pro všechny mladé duchem.
Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.
SEAT – španělský temperament s německou technologií