Tento pětidveřový stylový vůz segmentu Sport Utility Vehicles svým elegantním exteriérem a prostorným a důmyslně propracovaným interiérem nabízí maximální pohodlí a všestranné využití. Na vývoji designu se podílela jak designerská centra v Japonsku, tak v USA i Evropě, konečný tvar byl dotvořen skupinou návrhářů společnosti Mazda v Hirošimě.
Mazda Tribute poháněná zážehovým čtyřválcem 2.0 bude k dispozici s pětistupňovou mechanickou převodovkou a pohonem všech kol. Výkonný zážehový šestiválec 3.0 pohání rovněž obě nápravy, ale přes čtyřstupňovou samočinnou převodovku s plynulým řazením.
motor | 2.0 i | 3.0 V6 |
výkon (kW/k při ot./min) | 91/124 při 5300 | 145/197 při 6000 |
toč. moment (N.m při ot./min) | 175/4500 | 265/4750 |
rychlost (km/h) | 166 | 190 |
zrychlení 0 – 100 km /h (s) | 13,7 | 11,8 |
spotřeba (l/100 km) | 9,7 | 12,8 |
rozměry (mm) | 4395 x 1825 x 1710 | 4395 x 1825 x 1710 |
U pohonu 4×4 „Select 4-wheel drive“ je použita rotační lamelová spojka s uzávěrou, která samočinně sleduje rychlost předních a zadních kol. V okamžiku, kde se přední kola začínají protáčet, je hydraulickými obvody převeden točivý moment (až 50 procent) na zadní nápravu, čímž se zlepší jízdní vlastnosti. Pro další zvýšení průchodnosti vozidla terénem má řidič k dispozici přepínač umístěný v přístrojové desce, kterým lze systém zablokovat a točivý moment se rozdělí v poměru 50 : 50 mezi kola pření a zadní nápravy.
Dlouhý rozvor (2620 mm) zajišťuje klidnou jízdu při překonávání nerovností na vozovce, zatímco široký rozchod 1540/1520 resp. 1550/1530 mm zajišťuje stabilitu v zatáčkách.
Model Tribute je standardně vybaven dvojicí předních a bočních airbagů zabudovaných v opěradlech předních sedadel. Nechybí čtyřkanálový systém ABS se systémem elektronického rozdělení brzdné síly EBD, který reguluje intenzitu brzdné síly působící na zadní kola v závislosti na zatížení.
Podle výrobce má pět cestujících na předních i zadních sedadlech více místa než v některých luxusnějších vozech SUV a zároveň ještě na zavazadlový prostor zbývá objem 368 litru. Po sklopení zadních sedadel, dělených 60 : 40, vznikne zcela rovná plocha pro transport objemnějších zavazadel.
Mazda Tribute 4×4 je s dvoulitrovým motorem nabízena v provedeních Comfort (769 900 Kč) a Exclusive (859 900 Kč), šestiválec pak jako Sport za 1 059 900 Kč, resp. ještě o 40 000 Kč víc jako příplatek za verzi s koženou výbavou.
Autopůjčovna s nabídkou vozů všech kategorií.
Firmám nabízíme flexibilní pronájem vozů.
KLÍČOVÉ CENTRUM
VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER
Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů