Na základě dohody mezi společností Toyota Motorsport GmbH (TMG) a Excelis (Paul Ricard Circuit) bude po dobu jedenácti měsíců jeden z historicky nejvýznamnějších okruhů domovskou tratí projektu Toyota F1. Spojení Toyoty a okruhu Paul Ricard má svou historii. Tým používal tuto obtížnou trať už k úvodním a hlavním zkouškám sportovního automobilu GT-One, který v roce 1999 skončil druhý v Le Mans, když o rok dříve podstatnou část tohoto slavného závodu vedl, než odpadl.
Představení prvního podvozku a motoru F1 od třetího největšího výrobce automobilů na světě tak zahájí náročný testovací program týmu Toyota. Inženýři i ostatní členové týmu budou pracovat na dalším zvýšení rychlosti a spolehlivosti monopostu, navrženého týmem vedeným Andreem de Cortanzem a vlastního vidlicového desetiválce, zkonstruovaného pod vedením Norberta Kreyera. S Toyotou budou dále spolupracovat i odborníci z partnerských firem, jako např.Michelin.
V rámci přípravy na debut v roce 2002 má tým v plánu testování na většině okruhů seriálu Grand Prix. Během nich se za volantem budou střídat Fin Mika Salo, ex-pilot týmů Ferrari, Sauber, Lotus a Tyrrel a čerstvý šampion American Le Mans Series Skot Allan McNish. „Od našich pilotů očekáváme během testování mimořádné nasazení. Zvláště pak od Miky, který s sebou přináší bohaté zkušenosti ze sedmi let strávených ve formuli 1. Chceme, aby se Mika věnoval vývoji automobilů, Allan bude provádět testy, při nichž budeme sbírat údaje na nových okruzích“, prozrazuje manažér Ange Pasquali.
Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.
SEAT – španělský temperament s německou technologií
Autorizovaný dealer a opravce VOLVO
Člen koncernu TUkas