„Podílem na trhu se Seat v ČR řadí k nejlepším zemím v Evropě a jsem rád, že nyní jsme získali i významné prvenství: Otevřeli jsme vůbec první autosalon, plně odpovídající novému konceptu automobilky Seat,“ prohlásil při slavnostním otevření Udo-Ernst Quast, ředitel divize Seat společnosti Import Volkswagen Group, s.r.o., která je oficiálním importérem automobilů Seat do ČR.
Je symbolické, že toto nové dealerství vyrostlo právě v Mladé Boleslavi, městě automobilky Škoda, která – stejně jako Seat – patří do silné skupiny koncernu Volkswagen. Nový vzhled i nové materiály – to jsou pilíře architektonického konceptu Seatu, podle kterých se budou budovat všechny nové autosalony. Mladoboleslavské centrum značky Seat tedy charakterizuje hojné využití skla a oceli, velké prosklené plochy a zcela originální půdorys předváděcí haly ve tvaru písmene „S“.
Servisní zázemí mladoboleslavského prodejce značky Seat se kolaudovalo před necelým rokem. Stavba předváděcí haly a souvisejících provozů však byla náročnější, protože s novým designérským konceptem dosud nebyly žádné zkušenosti. „Dokumentaci jsme dostali loni na podzim, stavět jsme začali letos v únoru,“ komentuje průběh stavby Ivan Bartoš, majitel firmy ASB Bartoš s.r.o., díky které má po letech Seat opět zastoupení v Mladé Boleslavi.
Projekt si vyžádal investice ve výši přibližně 14 milionů Kč. „Nabídky stavebních firem, které nám chtěli autosalon postavit na klíč, se pohybovaly někde od 25 do 35 milionů. My jsme ale šli cestou dodávek menších stavebních celků od různých firem a tímto způsobem se nám podařilo výrazně snížit náklady. Bylo to sice náročné na organizaci práce, ale v konečném efektu mnohem levnější,“ říká Ivan Bartoš.
Současný úspěch v prodeji na našem trhu a evropském trhu vůbec je důsledkem především totální obměny modelové škály modelů Seat a zřetelný příklon návrhářů automobilky Seat k výraznému, sportovnímu stylingu zahájil vloni model Toledo druhé generace. Dnes už všechny modely značky Seat nesou zřetelné prvky této nové designérské filozofie. Vloni na jaře se automobilka Seat prezentovala také novým logem a firemní barvou – tou se stala červená, která je emotivnější a lépe vystihuje sportovní image značky.
Po změnách vzhledu automobilů a zavedení nového loga nyní přichází na řadu i vzhled nových autosalonů. Promyšlená architektonická koncepce zaručuje, že budou zcela originální a osobité, řada výrazných jednotících prvků však zároveň zaručí, že zákazníci okamžitě poznají, že se blíží k autorizovanému prodejci značky Seat.
Všechny kroky, zvýrazňující novou firemní identitu Seatu, doprovází také nový slogan „The Joy of Motoring“ – „Potěšení z jízdy“, který vystihuje filozofii španělské automobilky: Poskytovat svým zákazníkům vozy, které jsou nejenom technicky dokonalé a kvalitní, ale dokážou jim dát i radost z jejich řízení.
Na závěr programu slavnostního otevření autosalonu zazpívala Petra Janů, která mi po skončení vystoupení sdělila, že její oblíbenou značkou je právě Seat. Jezdí v novém modelu Seat Toledo, s kterým je velmi spokojena. Taktéž její manžel je věrný značce Seat a i její maminka měla Seat Cordobu.
Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.
SEAT – španělský temperament s německou technologií
Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.
SEAT – španělský temperament s německou technologií