V programu, zveřejněném zároveň s odhalením studie, byly stanoveny výchozí parametry: výkon 250 k, cenu 250 000 FRF. Uvedení do sériové výroby zajišťuje TWR, firma Toma Walkinshawa. Šestiválec montovaný firmou Francaise de Mécanique musí dosáhnou výkon 250 k a maximální točivý moment 300 Nm bez zvýšení zdvihového objemu. Aby se výkon ze současných 210 k zvýšil na požadovaných 250 k, se musí upravit především sání, rozvod, vstřikování a výfuk. Musí se i zvýšit otáčky, které přesáhnou 7000 otáček za minutu.
Převodovka bude šestirychlostní PK6, bude montována i do Renaultu Avantime. Tato šestistupňová převodovka umožní lépe využít šestiválcový vysoce výkonný motor s vysokým točivým momentem, umožní podstatně zvýšit akceleraci na všech nižších převodových stupních a na 6. převodovém stupni spotřebu benzinu snížit až o cca 0,5 litru benzinu na 100 km. Na 6. převodový stupeň dosahuje vůz při 1 000 otáčkách motoru za minutu rychlost 42 kilometrů za hodinu a z této rychlosti na rovině dokáže akcelerovat. Převodovka má zcela přepracováno vnitřní ovládání původní převodovky PK1 – vidlice jsou usazeny na teflonových jehlových kroužcích, dráha řazení je přesnější a kratší, potřebná síla k přeřazení je nižší. Významná je i skutečnost, že přes přidání šestého převodového stupně nová převodovka oproti převodovce PK1 je o 2 kg lehčí a při tom předimenzováním jejího ozubení má dokonce vyšší odolnost.
KLÍČOVÉ CENTRUM
VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER
Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů
Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.
SEAT – španělský temperament s německou technologií