Značka CITROËN v ČR
– se s nárůstem 16 % oproti stejnému období roku 2012 na trhu posouvá z 8. na 6. pozici. Předstihuje tak konkurenční značky jako Renault a Kia
České zastoupení značky Citroën zaznamenalo i v březnu rekordní obchodní výsledky.
569 prodaných osobních a užitkových vozů, podíl na trhu 3,89 % a 6. pozice na trhu, to je výsledek zajímavé obchodní nabídky značky pro měsíc březen. V prodeji osobních vozů s 509 prodanými vozy a podílem na trhu 3,68 % se dostává na 7. příčku na českém trhu automobilů.
Ředitel Citroën ČR Sébastien Vandelle uvedl:
„Jsem velice potěšen pokračováním naší letošní obchodní dynamiky. Dny otevřených dveří u prodejců Citroën přinesly své ovoce a musím poděkovat za každodenní práci našich poboček, které již třetí měsíc vykazují vysokou produktivitu.“
Na tomto fantastickém výsledku má podíl pokračování úspěšné marketingové politiky, která Čechům nabídla nákup vybraných vozů bez 21% DPH. Pomohlo i úspěšné uvedení nového sedanu Citroën C-Elysée, jenž s výbavou zimních pneu zdarma začínal na neuvěřitelných 220 000 Kč. Na vynikajících výsledcích se také kladně podepsal zvýšený zájem o modelovou řadu DS (DS3, DS4, DS5), a to nejen díky úspěšné obchodní nabídce vozů se speciálním financováním – úhrada 35 % ceny okamžitě, zbývající splátky na 48 měsíců s 0% úrokem a 0% navýšením. Platnost těchto zákaznicky úspěšných obchodních nabídek značka s ohledem na stávající výsledky prodloužila i na měsíc duben.
KLÍČOVÉ CENTRUM
VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER
Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů
Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.
SEAT – španělský temperament s německou technologií