V Biskupicích se prezentovalo 15 dívek
Čekala na ně 650 metrů dlouhá trať slalomu. Každá z přihlášených jezdkyň absolvovala dvě „ostré“ jízdy, nejrychlejší čas (jízda + penalizace) byl klíčem k postupu do finále. Nejlépe si z tratí poradila ostřílená „soutěžačka“ Pavlína Tydlačková, která loni po českých tratích vodila vozy Škoda Felicia či Suzuki Ignis. Na základě výsledkové listiny ji do finále doprovodí Lucie Smutná a Lucie Červenková.
Pořadatelský tým se nakonec rozhodl využít i „divokou kartu“. Na základě času z první měřené jízdy a hodnocení členky ženské komise Federace automobilového sportu AČR Petry Mynářové při seznamovacích jízdách ji obdržela Silvie Hlavičková.
Šéf stáje GEKON Racing Tomáš Pletka hodnotil úvodní předkolo:
„Atmosféra byla fantastická. Sice prvnímu předkolu nepřálo počasí, bylo celkem chladno, ale nakonec to nevadilo. Gratuluji postupujícím a už se na ně těším ve finále za volantem ostrého Citroënu DS3 R1. Ale poděkování patří všem dívkám, které se rozhodly do projektu zapojit. Jistě i pro ně to byla zajímavá zkušenost. Organizačně se vše zvládlo bez jediného problému. Velké poděkování dále patří Janu Regnerovi ze SASu Zlín a ženské komisi, jmenovitě Šárce Regnerové a Petře Mynářové. Děkuji i Tomáši Kolečkářovi, Pavlovi Štěpánů a všem, co nám pomohli celou akci zajistit,“
Výsledková listina Czech Women Talent CZ 2013 – předkolo Zlín
1. | Tydlačková Pavlína | Citroën DS3 | 7.079 |
2. | Smutná Lucie | Citroën DS3 | 8.321 |
3. | Červenková Lucie | Citroën DS3 | 8.340 |
4. | Kaločová Lenka | 9.607 | |
5. | Vysoudilová Petra | 0.570 | |
6. | Dřímalová Silvie | 0.634 | |
7. | Šimíková Nikola | 0.865 | |
8. | Hlavičková Silvie | 1.721 | |
9. | Zedková Kristýna | 2.008 | |
10. | Kouřilová Nela | 2.366 | |
11. | Vaňková Diana | 2.677 | |
12. | Mikulášková Martina | 2.999 | |
13. | Hánlová Petra | 4.945 | |
14. | Skybová Kateřina | 5.414 |
Všechny potřebné dokumenty a pravidla jsou ke stažení na internetové stránce www.gekonracing.cz.
Technické parametry Citroënu DS3 R1B:
Motor:
Řadový zážehový šestnáctiventilový čtyřválec DOHC o zdvihovém objemu 1598 ccm (vrtání 77 mm x zdvih 85,8 mm) uložený vpředu napříč. Nejvyšší výkon 125 k při 6000 ot/min. Maximální krouticí moment 165 Nm při 4200 ot/min.
Převodovka:
Pohon předních kol, pětistupňová převodovka. Stálý převod 13×64. Metalokeramická jednokotoučová spojka o průměru 200 mm. Hřebenové řízení s hydraulickým posilovačem.
Podvozek:
Vpředu zavěšení kol McPherson, vzadu torzní náprava typu H. Tlumiče pérování Citroën Racing, vinuté pružiny. Kotoučové jednopístkové brzdy, vpředu s ventilovanými kotouči průměru 266 x 22 mm vzadu s plnými kotouči průměru 247 x 9 mm. Šestnáctipalcová kola 6,5 x 16″, pneumatiky 200×60 R16.
Rozměry a hmotnost:
Třídveřová zesílená samonosná karoserie s vevařeným ochranným rámem. Délka 3948 mm, šířka 1715 mm, rozvor 2465 mm. Rozchod kol 1520/ 1490 mm. Minimální hmotnost FIA 1180 kg. Bezpečnostní nádrž o objemu 50 litrů.
Společnost GEKON RACING s.r.o.
– je distributorem náhradních dílů a přestavbových kitů pro vozy Citroën C2 R2 MAX a Citroën DS3 R3T a DS3 R1. V případě potřeby GEKON RACING s.r.o. poskytne všem zájemcům o starty s vozy Citroën detailní informace.
Kontakt: GEKON RACING s.r.o. (Tomáš Pletka, tel.: 777 853 681, e-mail: gekonracing@email.cz)
KLÍČOVÉ CENTRUM
VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER
Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů
Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.
SEAT – španělský temperament s německou technologií