

Kompaktní MPV Citroeny
– Xsara Picasso, C4 Picasso, Grand C4 Picasso a C3 Picasso znamenaly, že se značka Citroën prosadila jako jeden z lídrů v segmentu MPV vozů. Od roku 1999 značka prodala téměř 3 miliony uvedených modelů.
Citroën konceptem Citroën Technospace vstupuje do nové etapy:
- Úroveň emisí CO2 rekordních 98 g/km, čehož dosáhne díky nové modulární platformě EMP2 (Efficient Modular Platform 2), v níž se spojuje výkonná architektura a optimalizovaná hmotnost.
- Celá řada technologií přispívajících k pohodě při řízení, jako je 100% dotykové rozhraní s 12″ panoramatickým displejem s vysokým rozlišením.
- Zcela nové rozměry, v nichž se snoubí kompaktnost (délka: 443 cm, šířka: 183 cm, výška: 161 cm), příkladná prostornost a rekordní objem zavazadlového prostoru 537 litrů.
- Výrazný a expresivní design s dynamickými liniemi a technologickými světlomety, které doplňují zadní světla s 3D efektem, které se inspirovaly u předchozích koncepčních vozů značky.
Koncept Citroën Technospace je důkazem kreativní technologie značky Citroën!
KLÍČOVÉ CENTRUM
VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER
Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů
KIA Czech za dobu své existence na českém trhu prodala téměř 70 000 vozů.
Kia Motors Corporation – výrobce kvalitních automobilů pro všechny mladé duchem.