Řada Citroën DS
– se opírá o intenzivně se rozvíjející vlastní síť prodejců a vůči čínským zákazníkům se vymezuje jako plnohodnotná značka. Jde o strategický trumf na druhém největším světovém trhu s vozy kategorie Premium. Dynamickou síť DS již dnes tvoří 25 prodejen v největších čínských městech, do konce roku jich bude 70 …
DS, prémiová značka dobývající Čínu
Citroën v roce 2012 založil v Číně druhý společný podnik CAPSA a otevřel tak novou kapitolu své čínské ofenzívy. Generální ředitel Citroënu Frédéric Banzet k tomu uvedl: „Nutnost prosadit se v Číně pomocí společných podniků, které budou mít své specifické prodejní sítě, se s podnikem CAPSA přetransformovala do úžasné příležitosti pro celý Citroën. Jde o možnost prodávat na trhu řadu DS a díky vlastní síti posílit její pozici mezi vozy kategorie Premium.“ Jde o příležitost, jak z řady DS udělat v Číně plnohodnotnou značku a o klíčový triumf vývoje Citroënu na největším automobilovém trhu na světě a na druhém největším trhu z hlediska prodejů vozů kategorie Premium.
Citroën s řadou DS nabízí v Číně nový přístup k prémiovým automobilům, který je inovativní a odvážný, liší se od přístupu tradičních luxusních značek. DS tak zaujímá místo prémiové značky nové generace. Značky pro zákazníky, kteří se chtějí odlišit, značky, která dovedně spojuje francouzskou eleganci a know-how s moderností a výrazným stylem, které představují odkaz DS.
DS, rozvíjející se výrazná a moderní síť
V Nankingu byl 20. června 2012 otevřen 1. DS Store. O šest měsíců později funguje v největších čínských městech (Peking, Šanghaj, Kanton, Šen-čen, atd.) již 25 prodejen. Tato dynamika bude pokračovat i v roce 2013, do konce roku má být otevřeno již 70 prodejen v 55 městech.
Prodejny sítě DS, evokující duch vozů DS3, DS4 a DS5, otevírají nové cesty v přístupu k automobilům kategorie Premium. Barvy, materiály, světelná atmosféra, komfort, připojení,… Nic nebylo ponecháno náhodě. Vše je zacíleno na to, aby prodejny zasáhly všechny smysly čínských zákazníků, kteří si odtud odnášejí jedinečný a povznášející zážitek.
Citroënu se tato strategie vyplatí, protože první zákazníci DS patří ve většině případů k nové generaci čínské moderní elity ve věku od 25 do 40 let, přicházejí ze světa byznysu a přitahuje je nová nabídka, kterou DS přináší na prémiový trh: inovace a elegance inspirovaná pařížským luxusem. Citroën chce jít ještě dál, a proto v brzké době otevře v samotném centru Šanghaje první showroom DS World, výkladní skříň značky, která čínské veřejnosti představí svět DS.
DS v Číně: několik klíčových dat …
- 9. července 2010: podpis smlouvy o společném podniku mezi skupinou PSA a společností Changan (CAPSA)
- 18. dubna 2011: odhalení Citroënu DS5 v Šanghaji
- 12. července 2011: a schválení podniku CAPSA ze strany místních orgánů
- 20. listopadu 2011: slavnostní zahájení provozu CAPSA, 2. společného podniku skupiny v Číně
- červen 2012: zahájení prodeje vozů Citroën DS4 a DS5 (import)
- září 2012: zahájení prodeje vozu Citroën DS3 (import)
Zahájení výroby vozu DS5 v továrně v čínském městě Šen-čen bude v 2. pololetí roku 2013.
KLÍČOVÉ CENTRUM
VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER
Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů
Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.
SEAT – španělský temperament s německou technologií