Majitelé nových automobilů značky Subaru zakoupených od 15. října 2012 získávají automaticky také 24 měsíční záruku navazující na záruku na nový vůz, která začne běžet po uplynutí záruky výrobce.
Tato záruka patří ke standardním službám poskytovaným při koupi vozidla.
Pokrývá téměř všechny díly vozidla kromě malého počtu výjimek, k nimž patří například typické opotřebitelné díly (pneumatiky atd.). Lze ji sjednat na všechna nová vozidla značky Subaru do 3,5 tun. Při uplatnění záručních nároků hradí CarGarantie mzdové a materiálové náklady v plné výši, aniž by zákazník musel platit jakoukoli akontaci. Při cestách na dovolenou a pracovních cestách platí záruka v celé Evropě. Záruka navazující na záruku na nový vůz je vázána na vozidlo, a proto ji lze při pozdějším prodeji převést na nového majitele vozidla.
Volitelná varianta
Výhody navazující záruky mohou využít také zákazníci, kteří si koupili Subaru před 15. říjnem. Také oni mohou v době platnosti tříleté záruky výrobce uzavřít na své vozidlo navazující záruku s dobou platnosti buď na 12 měsíců (platí do 150.000 najetých kilometrů od první registrace) nebo na 24 měsíců (platí do 200.000 kilometrů). Tato volitelná záruka má stejně kvalitní rozsah jako navazující záruka, kterou nyní obdrží zákazníci při koupi nového vozidla.
Prodloužení záruky
Záruku navazující na záruku na nový vůz lze opakovaně prodlužovat až do sedmi let od první registrace resp. celkového počtu 250.000 najetých kilometrů. Prodloužená záruka pokrývá všechny důležité a nákladné díly vozidla včetně např. konstrukčních celků motoru, převodovky i elektrických zařízení.
Nástroje pro kontakt se zákazníky a individualizované reklamní prostředky
Propracovaná reklamní koncepce spojená se zárukou navazující na záruku na nový vůz Subaru podporuje vytváření dlouhodobých vazeb mezi zákazníkem a autosalonem. Koncepce zahrnuje program pro kontakt se zákazníky a individualizované reklamní prostředky.
V rámci zákaznického programu obdrží majitel nového vozu Subaru dopis na uvítanou a personalizovanou zákaznickou kartu s číslem záruky a kontaktními údaji autosalonu Subaru. Díky tomu má tyto důležité údaje vždy po ruce. Několik měsíců před skončením doby platnosti záruky pak dostane další dopis, v němž najde informaci o tom, že může záruku prodloužit za výhodných podmínek o další rok. Podobný dopis dostává také před uplynutím každého dalšího roku prodloužené záruky až do doby, kdy vozidlo dosáhne maximálního stáří pro sjednání této záruky, tedy sedmi let.
Profesionální přístup autosalonů Subaru k záruce zdůrazňují také individualizované reklamní prostředky v podobě prospektů a desek na dokumenty. Realizaci celé koncepce a rozesílání reklamních materiálů zajišťuje CarGarantie v úzké součinnosti se Subaru.
Výhody pro zákazníky i autosalony
Program záruky navazující na záruku na nový vůz zajišťuje zákazníkům ochranu před nenadálými náklady, a nese sebou i další výhodu v komunikaci a stálém kontaktu dealera Subaru se zákazníky. Integrovaný zákaznický program podporuje vytváření pevných dlouhodobých vazeb mezi zákazníkem a autosalonem Subaru.
CarGarantie
– zavedla v Německu před 41 lety jako vůbec první společnost v Evropě pojištění záruky na ojeté automobily. Dnes podnik působí v 17 evropských zemích a v Číně a nabízí specializovaným prodejcům automobilů záruční a věrnostní programy pro pojištění ojetých a nových automobilů. S portfoliem čítajícím přes 2,1 miliónu pojistných smluv a s více než 22.000 smluvními partnery patří CarGarantie k největším a nejzkušenějším specializovaným pojistitelům záruk v Evropě. Od roku 2006 působí CarGarantie také v České republice a na Slovensku.
Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.
SEAT – španělský temperament s německou technologií
Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.
SEAT – španělský temperament s německou technologií