Mezi užitkovými vozy si Citroën zachovává druhé místo.
V obtížné situaci na trhu
– s poklesem o 19,5 % a s tím souvisejícím poklesem prodejů Citroën zaznamenává od začátku roku téměř 90 000 nově registrovaných vozů. V březnu se projevily vynikající výsledky posledních Dnů otevřených dveří, které proběhly 17. – 18. března a během nichž zájemci podali více než 5 500 objednávek.
Trh s osobními vozy
– poklesl od začátku roku o 21,7 %. Citroën odolává z francouzských značek nejlépe. Vozy sérií C3 a C4 patří mezi 5 nejprodávanějších osobních vozů a řada DS potvrzuje svou atraktivnost. Díky řadě DS se značce daří získávat nové zákazníky a její zástupci představují 18 % prodejů OV! Citroën krom toho od 12. do 14. dubna organizuje DS DAYS, 3 dny na oslavu 2 let řady DS. Na programu jsou návštěvy výrobních závodů, testovací jízdy a další překvapení…
V segmentu lehkých užitkových vozů
– může Citroën nyní spoléhat na vozy Citroën Berlingo a Jumpy, které prošly faceliftem. Značka, která od začátku roku zaznamenává téměř 18 000 nově registrovaných vozů, si zachovává 2. místo na trhu a podíl více než 17 %. Za těmito výsledky stojí především vynikající úspěch verzí Entreprise vozů Citroën C3 a C4, jejichž prodej se oproti prvnímu čtvrtletí 2011 zvýšil o 46,5 % (C3) a o 23 % (C4).
Obchodní výsledky za 1. čtvrtletí 2012
1. čtvrtletí 2011 | 1. čtvrtletí 2012 | |||
Nově registrované vozy | Podíl na trhu | Nově registrované vozy | Podíl na trhu | |
Citroën OV | 100 403 ks | 15,5 % | 72 143 ks | 14,2 % |
Citroën LUV | 20 142 ks | 18,3 % | 17 630 ks | 17,1 % |
Citroën OV+LUV | 120 545 ks | 15,9 % | 89 773 ks | 14,7 % |
Značka Citroën
Značka Citroën vznikla před 90 lety pod pařížskou Eiffelovkou. Tato kreativní a dynamická značka uvedla v roce 2010 na trh novou řadu výrobků DS, kterou dnes tvoří modely Citroën DS3, DS4 a DS5. Citroën, který se opírá o koncepci „Kreativní technologie“, má ve své nabídce dva plně elektrické vozy, vozy využívající mikrohybridní technologii e-HDi a technologii „Full Hybrid“ – Hybrid4. Tyto technologické novinky nesou své ovoce i v mistrovství WRC, kde již Citroën získal 7 titulů v Poháru konstruktérů. Značka inovuje i v oblasti služeb a přichází se službou Citroën Multicity, představující její nabídku mobility.
Citroën, to je 10 000 kontaktních míst pro zákazníky, zastoupení v 80 zemích a 1 436 000 vozů prodaných v roce 2011.
KLÍČOVÉ CENTRUM
VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER
Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů
Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.
SEAT – španělský temperament s německou technologií