Renault se vrací do Mexika prostřednictvím významné spolupráce s Nissanem

Aliance Renault-Nissan uzavřená podporuje strategii rentabilního rozvoje pro obě společnosti a vzájemnou pomoc. Mexický projekt tvoří nedílnou součást této společné strategie.

V rámci své strategie rentabilního rozvoje a internacionalizace zahájil Renault v roce 1998 realizační projekt v Mexiku, jehož trh má značné perspektivy rozvoje s kapacitou milion vozů ročně s perspektivou do roku 2010 oproti 643 000 vozům registrovaným v roce 1998.


Renault. který opustil mexický trh v roce 1886 v době, kdy mu potíže odvětví v Evropě v kombinaci s krizí místního trhu již nadále neumožňovaly zajišťovat plnění jeho aktivit, se nyní nachází ve stabilizované finanční situaci. Prostřednictvím uzavření strategického partnerství Renault – Nissan mohl Renault urychlit svůj projekt a snížit náklady díky možnosti využívat průmyslových a obchodních struktur Nissanu v Mexiku. Na druhé straně mohl Nissan vzhledem k návratu Renaultu na mexický trh optimalizovat své místní operace při snížení nákladů na provoz továren a rozšíření vlastního sortimentu výrobků. Proto lze tuto spolupráci považovat za prospěšnou pro obě strany.


Prvním prodávaným vozem bude Scénic, podstatně renovovaný monopost, který v Evropě vytvořil nový trh a jehož se od uvedení na trh prodalo více než 713 000 kusů. Během dvou následujících let uvede Ranault v Mexiku nové vozy, zejména Scénic RX4, první sportovní vůz vytvořený na základě monopostu, ale též Clio kromě dalších výrobků určených k pokrytí všech segmentů mexického trhu. Tyto výrobky budou nabízeny s velmi dobrou úrovní vybavení zvláště co se týče bezpečnosti, ve které je Renault jednou z vedoucích firem v Evropě. Renault očekává prodej asi 30 000 vozů v roce 2003 a 80 000 vozů ročně v dlouhodobé perspektivě. Přítomnost v Mexiku v partnerství s Nissanem zároveň Renaultu umožní posílit jeho obchodní aktivity ve Střední Americe a Karibiku.


Nárůst investic předpokládaných oběma partnery ohledně této spolupráce je stanoven na 400 milionů USD pro období 1999 – 2006.

Autopůjčovna s nabídkou vozů všech kategorií. 

 

Firmám nabízíme flexibilní pronájem vozů.

Kontakt:
RentPoint
Praha 4, Na Chodovci 2457
267 286 823
rentpoint@rentpoint.cz

KIA Czech za dobu své existence na českém trhu prodala téměř 70 000 vozů.

Kia Motors Corporation – výrobce kvalitních automobilů pro všechny mladé duchem.

Kontakt:
KIA CZECH s.r.o.
V Oblouku 128 Čestlice, Praha - východ 252 43 Průhonice
INFOLINKA KIA 222 999 333
kia-info@kia.cz

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Česká firma dodá vozidla Nissan polské armádě

Česká firma dodá vozidla Nissan polské...

Česká společnost GLOMEX Military Supplies (Glomex MS) dodá v příštích třech letech polské armádě více než 500 kusů speciálně upravených terénních pick-upů Nissan Navara. Vítězství ve...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Nová éra v nakupování aut Nissan poskytne balíček 10leté záruky na všechny nové crossovery

Nová éra v nakupování aut Nissan...

Dnešním dnem startuje program Budoucnost pod kontrolou japonské automobilové značky Nissan. Ta bude ode dneška poskytovat pro své vozy Qashqai, nový Juke a X- Trail unikátní balíček 10leté...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Emil Frey Select navýšil prodej o 19 %

Emil Frey Select navýšil prodej o 19 %

Program certifikovaných ojetých vozů Emil Frey Select zakončil svůj druhý rok působení na českém trhu celkovým meziročním růstem + 19 %. V roce 2019 se v rámci programů Emil Frey Select,...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Cena čtyřletých ojetin začíná stagnovat. Nová auta však stále zdražují

Cena čtyřletých ojetin začíná...

Ceny ojetých vozidel rostly v posledním roce rychleji než ceny nových. Zatímco nové vozy zdražily o 3,57 %, cena čtyřletých ojetin se v posledních čtyřech kvartálech zvýšila o 9,14 %. V...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Mototechna již v tomto měsíci vyrovnala loňské celoroční prodeje

Mototechna již v tomto měsíci vyrovnala...

Letos plánuje prodat až 12 000 zánovních aut Více než dva měsíce před koncem roku se povedlo značce Mototechna, která se orientuje na prodej zánovních aut v České republice a na Slovensku,...