Na probíhajícím Ženevském autosalonu se představil nový Lexus GS čtvrté generace

Pro zákazníky bude k dispozici modelová řada se dvěma zástupci: GS 250 a vysoce výkonná vlajková loď v podobě GS 450h s plně hybridním pohonem.

GS zaujme zcela novým zevnějškem i interiérem.

Na probíhajícím Ženevském autosalonu se představil nový Lexus GS čtvrté generace
Na probíhajícím Ženevském autosalonu se představil nový Lexus GS čtvrté generace
Na probíhajícím Ženevském autosalonu se představil nový Lexus GS čtvrté generace

Odvážnější a dynamičtější design exteriéru, včetně agresivnějšího ztvárnění čelních partií, propůjčuje novému GS mocný a efektní vzhled, který sportovnímu sedanu značky Lexus nanejvýš přísluší.

Nový interiér

– nabízí prostornější kabinu a vyšší pohodlí pro všechny cestující. Cestující vpředu se mohou těšit z většího prostoru pro nohy a více místa nad hlavou (navýšení až o 30 mm). Prostor pro kolena zadních cestujících narostl o 20 mm a prostor nad hlavou se zvětšil o 25 mm. Díky přepracovanému systému zavěšení zadních kol narostl zavazadelník GS 250 o více než 30 %. Zavazadlový prostor u provedení GS 450h pak narostl o více než 60 % díky nové vrstvené konfiguraci akumulátorů hybridního systému pohonu.

V nové modelové řadě GS se poprvé představuje i několik vysoce pokrokových technologií

– jako např. nová energeticky úsporná soustava klimatizace „S-Flow“ s technologií „nanoe“ nebo sdružený ovladač Remote Touch druhé generace, propojený s palubním multifunkčním displejem, největším svého druhu na světě.

Stupeň výbavy F SPORT, nabízený v rámci celé modelové řady GS, se chlubí jedinečnými designovými prvky v oblasti exteriéru i interiéru, stejně tak jako zakázkovým sportovním vyladěním podvozku.

GS 450h

– je celosvětově první sportovní sedan prémiové třídy, který je vybaven zážehovým vidlicovým šestiválcem s Atkinsonovým cyklem, technologií přímého vstřikování paliva D-4S nové generace a hybridním pohonem se dvěma elektromotory (elektromotor + motorgenerátor), v uspořádání s motorem vpředu a pohonem zadních kol.

Pohonná soustava Lexus Hybrid Drive ve své druhé generaci přináší řadu zlepšení v rámci celé soustavy pohonu, a dosahuje tak výrazného snížení spotřeby paliva a emisí CO2, NOx a pevných částic (PM), nicméně při zachování výkonových parametrů, které odpovídají přímým konkurentům poháněným vidlicovým osmiválcem.

GS 450h s celkovým systémovým výkonem 254 kW hladce akceleruje z 0 na 100 km/h za 5,9 sekundy a dosahuje maximální rychlosti 250 km/h (el. omezena). Spotřeba paliva se na druhé straně snížila o více než 23 % na 5,9 l/100 km, přičemž emise CO2 poklesly na úroveň 137 g/km.

Provedení GS 250 používá hospodárný vidlicový šestiválec 2,5 l s nízkými emisemi, který se v této modelové řadě objevuje poprvé.

Nové GS čtvrté generace bylo koncipováno tak, aby zákazníkům nabídlo skutečný požitek z jízdy. Spojuje ostré a přesné řízení, vynikající ovladatelnost, špičkovou stabilitu za vysokých rychlostí a veškeré jízdní pohodlí, které ke sportovním sedanům značky Lexus tradičně patří.

Na výrazném zlepšení jízdní dynamiky se podepsaly konstrukční úpravy karoserie (po navýšení konstrukční tuhosti o 14 %), nové zavěšení, výkonnější brzdy a použití špičkových technologií, jako je např. adaptivní variabilní odpružení (AVS) nebo podvozková technologie Lexus Dynamic Handling (LDH).

Systém Lexus Dynamic Handling nabízený pro GS 450h v provedení F SPORT používá jako první na světě kombinaci dynamického řízení kol zadní nápravy (DRS – Dynamic Rear Steering), řízení s proměnným převodovým poměrem (VGRS) a elektrického posilovače řízení (EPS). Dokáže tak optimálně sladit řízení kol přední i zadní nápravy a zajistit agilní, ostré a jisté jízdní schopnosti s co nejpřímější reakcí na pokyny od řidiče.

Bezpečnost

Nový Lexus GS je vybaven širokou škálou technicky nejpokrokovějších systémů aktivní bezpečnosti a asistenčních systémů pro řidiče, které jsou na dnešním automobilovém trhu k dispozici. Systém VDIM 5. generace nyní zahrnuje i nově vyvinutou podvozkovou technologii Lexus Dynamic Handling (LDH). Propracovaný bezpečnostní systém pro předcházení kolizím nyní obsahuje kameru pro sledování pozornosti řidiče nebo doplňkový adaptivní tempomat (ACC), který v případě GS 450h funguje za všech rychlostí až do 0 km/h.

Mezi další prvky aktivní bezpečnosti patří systém pro udržování vozidla v jízdním pruhu (LKA), monitorování mrtvých úhlů (BSM), systém pro noční vidění (Lexus Night View) nebo head-up displej (HUD) s projekcí na přední sklo a rozšířenou nabídkou zobrazovaných funkcí.

KLÍČOVÉ CENTRUM

VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER

 

Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů

Kontakt:
KLÍČOVÉ CENTRUM H&B Group
Plzeň, Žatecká 138/8, PSČ 301 00
377 225 903
info@hbgroup.cz

Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.

SEAT – španělský temperament s německou technologií

 

Kontakt:
HAVEX-auto s.r.o.
Pražská 782/IV, 503 51 - Chlumec nad Cidlinou
495 221 256
ch.nv@havex.cz