Prof. Dr. h. c. Winfried Vahland, předseda představenstva společnosti ŠKODA, u příležitosti slavnostního otevření nového tréninkového centra v ruské partnerské automobilce GAZ vysvětluje:
„V Ruské federaci vidíme pro značku ŠKODA velký růstový potenciál, proto na tomto klíčovém trhu potřebujeme další výrobní kapacity.“
Už během letošního ledna automobilce ŠKODA meziročně vzrostly prodeje v Rusku o 42 %, tedy dvojnásobně rychleji než celkový trh osobních automobilů. V souvislosti s globální Růstovou strategií 2018 proto ŠKODA i v Rusku potřebuje další výrobní kapacity.
Cílem Růstové strategie ŠKODA je do roku 2018 na celém světě prodat minimálně 1,5 milionu vozů ročně.
Už v roce 2011 dosáhla česká automobilka s 879.200 prodanými vozy nárůstu o 15,3 procenta oproti uplynulému roku a vytvořila tak nový odbytový rekord. „Pro naši Růstovou strategii 2018 má Ruská federace mimořádný význam. Rusko je už dnes našim třetím největším trhem. Naše plány jsou ambiciózní. Úspěchy u ruských zákazníků potvrzují, že nabízíme správné produkty“, říká dále Vahland.
GAZ
– je pro značku ŠKODA stabilní partner, který disponuje potřebným know-how a vysoce kvalifikovanou pracovní silou. V závodě automobilky GAZ v Nižním Novgorodu se ve spolupráci s ruským partnerem pro ruský trh vyrábí mimo jiné i model ŠKODA Yeti. Jeho výroba naběhla už v říjnu 2011.
„Základem úspěchu našich automobilů je celosvětově jednotná kvalita. Proto je ve všech našich závodech mimořádně důležité vzdělávání a proškolování našich zaměstnanců. Tréninkové centrum v závodě GAZ v Nižním Novgorodu vytváří i zde nejlepší předpoklady pro důsledné řízení kvality,“ dodává Vahland
Smlouva se společností GAZ
– o výrobě vozů značek ŠKODA a Volkswagen v Nižním Novgorodu předpokládá celkový objem až 110.000 vozů. Společně s výrobou v Kaluze vzroste lokální kapacita až na 350.000 automobilů ročně. Prodej vozů v Rusku zajišťuje 120 prodejců značky ŠKODA, jejichž počet se má v příštích letech ještě zdvojnásobit.
Automobily s okřídleným šípem na kapotě se staly pevnou součástí ruské motoristické scény. Pohled do prodejních statistik pak oblibu aktuálních modelů Fabia, Roomster, Octavia, Yeti a Superb jen potvrzuje. Už v roce 2011 rostla poptávka po vozech ŠKODA nadprůměrně, o více než 60 %.
Celkově si vůz značky ŠKODA v loňském roce v Ruské federaci zakoupilo 74 000 zákazníků. Přibližně polovina zákazníků volila vozy z domácí produkce, tj. modely Octavia a Fabia, jež sjíždí z linek výrobního závodu v Kaluze. K těm se v posledním čtvrtletí roku přidalo i SUV Yeti, které sjíždí z pásu v partnerském závodu GAZ v Nižním Novgorodu.
Největší obchodní dům
automobilů v ČR
Motto AUTO JAROV zní: „Prodejem naše služby nekončí...”
Autopůjčovna s nabídkou vozů všech kategorií.
Firmám nabízíme flexibilní pronájem vozů.