Studie je současně velvyslancem nového designu značky ŠKODA – a poprvé se představila mimo Evropu.
Nový vůz, který je pokračováním modelové ofenzívy značky a doplňuje modelovou paletu v segmentu mezi stávajícími modely Fabia a Octavia bude.
Do roku 2018 chce ŠKODA zvýšit své celosvětové prodeje až na 1,5 milionu vozů ročně, k tomu má pomoci i nový model ŠKODA MissionL.
V roce 2011 zaznamenala automobilka nový prodejní rekord.
Odbyt vzrostl o 15,3 procent na rekordních 879.200 vozů. Škoda úspěšně uvedla na trh první reprezentanty modelové ofenzívy; malý vůz Citigo v České republice a kompaktní limuzínu Rapid v Indii.
Ve všech regionech prodala automobilka více vozů než v předcházejícím roce. Velice dynamicky se vedle Evropy opět rozvíjely trhy v Rusku, Indii a Číně. V Kataru je Škoda aktivní už deset let, v této zemi je již třetím největším importérem. V Kataru v roce 2012 na trh uveden i model ŠKODA Yeti.
Vedle studie MissionL prezentuje ŠKODA na výstavě v Kataru také další vozy, nabízené na místním trhu – modely Fabia, Octavia, Yeti a Superb.
MissionL: Velvyslanec modelové ofenzívy ŠKODA s novým designovým jazykem
Studie MissionL, blízká sériovému provedení, kterou česká automobilka v Kataru poprvé představuje mimo Evropu, poskytuje konkrétní představu o budoucím sériovém modelu. V segmentu mezi modely Fabia a Octavia nabízí nový vůz praktický velkorysý prostor a vynikající poměr ceny a užitné hodnoty – zajímavá nabídka zejména pro rodiny.
Studie MissionL nadchne strukturou a precizností.
„Tuto studii jsme vypracovali velice čistě, s jednoduchým a působivým rozdělením ploch“, říká hlavní designér značky ŠKODA Jozef Kabaň. Vůz proto působí silným a sportovním dojmem. „Život je stále složitější, proto mnoho lidí touží po prostém, ale precizním sdělení. A toto přání design vozu MissionL splňuje“.
Exteriér:
Dokonalé proporce mimořádně zdůrazňují jasně tvarované plochy a ostře vykreslené linie. Na přídi vozu je jasně viditelný nový design značky: Nové, osvěžené logo značky ŠKODA se nachází na zaobleném předním konci kapoty. Mřížka chladiče je lemovaná chromovaným rámečkem a skládá se s vertikálně uspořádaných lamel. Na přídi dále upoutají pozornost světlomety, uspořádané do tvaru čtyřlístku. Pod hlavními světlomety s dvojitými reflektory masku chladiče ohraničují téměř stejně veliké mlhové světlomety. Blinkry a světla pro denní svícení tvoří jemné pásy na spodní hraně hlavních světlometů. Krystalická struktura jejich krytů taktéž vykazuje ostré linie – téma, které připomíná řemeslný um českých brusičů skla a které se odráží na mnoha komponentech karoserie i interiéru.
Interiér:
Černá průhledná skleněná střecha podtrhuje uspořádanou eleganci, jasnou ergonomii a vysokou funkčnost. Přístrojová deska, potahy sedadel a volantu jsou dvoubarevné, v kombinaci bílé a béžové, a dodávají vozu mladistvý dojem. Ve výplních dveří najdete osvětlené textilní potahy. Jsou v nich zapuštěné drobné struktury, připomínající broušený křišťál, které přenášejí téma skla i do interiéru.
Největší obchodní dům
automobilů v ČR
Motto AUTO JAROV zní: „Prodejem naše služby nekončí...”
Autopůjčovna s nabídkou vozů všech kategorií.
Firmám nabízíme flexibilní pronájem vozů.