


To odpovídá meziročnímu nárůstu o 50 procent.
Rostoucí trend zaznamenal rovněž počet návštěvníků. Manufakturu loni navštívilo 145 000 hostů, což je o třetinu více než v roce 2010. V červenci 2011 byl přivítán již miliontý návštěvník.
Skleněná manufaktura zvýšila
– kromě výroby také počet vozidel Phaeton, Touareg a CC předaných v manufaktuře zákazníkům. V roce 2011 si pro svůj nový automobil značky Volkswagen přijelo do Drážďan téměř 2000 zákazníků. To je o 80 procent více než v předchozím roce.
„Náš tým připravil společně se všemi partnery a dodavateli skvělý dárek k jubileu manufaktury,“ vyzdvihl výkony zaměstnanců Hans-Joachim Rothenspieler. Mluvčí managementu společnosti Volkswagen Sachsen GmbH vyhlíží s důvěrou i do budoucnosti: „Tuto vysokou úroveň udržíme i v roce 2012.“
Skleněná manufaktura
– prokázala v roce 2011 svou vysokou úroveň i jako vzdělávací instituce.
Sebastian Hein byl vyznamenán jako jeden z nejlepších učňů koncernu Volkswagen v celosvětovém měřítku. Budoucí mechatronik pro osobní vozidla obdržel v listopadu za své vynikající výkony ocenění „Best Apprentice Award“ (Cena pro nejlepšího učně). Předtím byl Hein vyhlášen jako nejlepší učeň v oboru mechatroniky pro osobní vozidla ve Svobodném státu Sasko.
KLÍČOVÉ CENTRUM
VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER
Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů
KIA Czech za dobu své existence na českém trhu prodala téměř 70 000 vozů.
Kia Motors Corporation – výrobce kvalitních automobilů pro všechny mladé duchem.