Tuhle bitvu na dvou frontách chce Petr zvládnout, i když samozřejmě prestižní Supercopa má přednost.
Na Nürburgringu pokračuje Seat Leon Supercopa, kde plzeňský jezdec bojuje o medailové příčky, a ve stejném termínu pokračuje pátým podnikem na autodromu v Mostě a tam je v čele celkové klasifikace.
„Víkend to bude náročný, ale těším se na to. Supercopa je pro mne prvořadá, ale vzhledem k tomu, že druhý nedělní závod začíná na Nürburgringu v 8,45, mám šanci stihnout druhou jízdu octavií v Mostě, která startuje v 17 hodin“, řekl Petr Fulín, který se po sedmi týdnech opět vrací se Seatem na populární Nürburgring.
V červnu zde ale absolvoval s Leonem souboj na slavné Nordschleife, zatímco tentokrát ho čeká současný okruh Grand Prix, který měří 3629 m. Trať Petr zná velice dobře a letos si ji navíc už vyzkoušel s pohárovou octavií v rámci Eastern Europe Cupu. S Leonem ho čekají dva závody, ve kterých si chce zase o něco vylepšit své postavení v Supercopě, kde je nyní čtvrtý se ziskem 93 b. Dodatečně si o jedno místo polepšil, když byl diskvalifikován ve druhém závodě na Norisringu Polák Slomian a ztráta bodů odsunula tohoto pilota o bod za Petra na páté místo. Situace je ale vyrovnaná i na místech před nimi. Třetí v pořadí Maďar Weber má před Petrem Fulínem náskok pouhých sedmi bodů a druhý Jihoafričan Williams čtrnácti. Soupeřům zatím odskočil jen Němec Erhart, který získal 128 bodů, ale do konce zbývá absolvovat ještě šest závodů, a tak stále není nic rozhodnuto.
„Supercopa je letos neuvěřitelně vyrovnaná. Prvních osm jezdců jede v desetinách sekundy. Každá jezdecká chybička či sebemenší technický problém se okamžitě vymstí. Věřím, že to Nürburgringu vyjde, protože v boji o konečné stupně vítězů budu potřebovat každý bod. Před cestou do Německa mi dělá jedinou starost auto, které při posledním podniku mělo problém na pravém předku. V pomalých zatáčkách Leon neseděl a divně to drncalo. Snad tým GAG tenhle problém zvládl odstranit. Tentokrát se navíc musím spolehnout jen na jejich mechaniky, protože můj tým Vekra racing bude kompletně v Mostě“, dodal Petr.
Hned po nedělním závodě na Nürburgringu
– se Petr Fulín rozjede do Mostu. Druhou jízdu octavií by měl stihnout, ale startovat bude z poslední řady. Jeho největší soupeř v Eastern Europe Cupu Tomáš Pekař už v té době může být v čele pohárové klasifikace. Pokud vyhraje úvodní mostecký závod, posune ho dvacet bodů na první místo. Navíc si může připočítat cenný bod za vítězství v kvalifikaci a také za nejrychlejší kolo v závodě. „Tomáš to má ve svých rukou. Pokud stoprocentně využije v Mostě mé nepřítomnosti, udělá zřejmě rozhodující krok k celkovému vítězství v EEC. Uvidíme, jak to nakonec dopadne, ale útočit musím já a ve třicetičlenném společném poli octavií a renaultů clio to na mostecké trati dopředu nepůjde snadno“, poznamenal Petr Fulín.
TZ Goodwill Media, Karel Malina
Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.
SEAT – španělský temperament s německou technologií
Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.
SEAT – španělský temperament s německou technologií