Nová verze spojuje lepší ovladatelnost s vyšším jízdním komfortem a díky novému zavěšení zvládne ty nejlepší i ty nejhorší evropské silnice.
Konstruktéři z evropského technického centra (NTCE) provedli u vozu 370Z GT Edition celou řadu vylepšení podvozku, díky nimž lze potenciál tohoto automobilu plně využít na evropských silnicích. Stejné změny se uplatnily také ve standardním kupé.
Podvozek:
Vyladění podvozku se soustředilo především na tlumiče. Právě nové nastavení tlumičů zajišťuje vyšší jízdní komfort a snazší řízení při vysokých rychlostech. Úpravy tlumení odskoku předních i zadních tlumičů se příznivě odrazily v kontrole vertikálního pohybu kol při středních a vysokých rychlostech. Vůz je proto mnohem lépe ovladatelný na nerovných površích a změny se projevily také při jízdě na dálnici, kde při vysokých rychlostech dochází k méně citelnému plavání. Tužší podvozek lépe absorbuje nárazy a zároveň umožňuje pohodlnější a klidnější jízdu. Vůz dosahuje rovněž vyšší výkonnosti na okruhu díky lepšímu využití pneumatik v oblasti jejich optimální funkce.
Volitelná sedmistupňová automatická převodovka nyní nabízí režim pro jízdu na sněhu, který rozjíždí vůz na druhý rychlostní stupeň a řídí otáčky motoru tak, aby zabránil protáčení kol na ledě nebo sněhu. K větší vytříbenosti jízdy přispívají úpravy izolace spodku podvozku pro snížení hluku ze silnice.
Model GT Edition
– se od ostatních modelů 370Z odlišuje šedými závodními pruhy na bocích vozu, které kontrastují s každou ze tří barev karosérie této speciální série – černou metalízou, perleťově bílou a černou. (Poslední odstín, tzv. Black Rose, je dostupný výhradně u modelu GT Edition.) Vnější vzhled podtrhují standardně dodávané 19″ ráfky RAYS z kovaného hliníku s působivou úpravou v antracitové barvě.
Změny výbavy zahrnují i zavedení zadní parkovací kamery jako součásti volitelného systému satelitní navigace Nissan Premium Connect a standardní osazení systému monitorování tlaku v pneumatikách. A i když má nový vůz GT Edition bohatší výbavu, stojí méně než standardní kupé.
Beze změn zůstal šestiválcový 3,7litrový motor s výkonem 328 k a točivým momentem 363Nm, stejně jako volba převodovek – k dispozici je šestistupňová sportovní manuální převodovka s krátkými drahami nebo sedmistupňová automatická s řazením pádly.
„Vůz 370Z je kultovním sportovním vozem a verze GT Edition podtrhuje jeho atraktivitu pro nadšence na celém světě. To vše díky kombinaci vynikajícího výkonu, působivého vzhledu a podvozku speciálně upraveného pro evropské podmínky,“ uvedl Pierre Loing, viceprezident pro produktové plánování, Nissan International SA.
Autopůjčovna s nabídkou vozů všech kategorií.
Firmám nabízíme flexibilní pronájem vozů.
Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.
SEAT – španělský temperament s německou technologií