Návštěvníky budou lákat postavy i příběhy vytvořené na míru jednotlivým turistickým lokalitám tak, aby vznikl ucelený pohádkový svět, dlouhodobě svázaný se značkou Škoda.
Pohádkové Česko, projekt výletů a naučných prohlídek
– s originálními příběhy a pohádkovými skřítky, zavítá na hrady, zámky, pěší a cyklistické stezky, naučné stezky a do vybraných horských středisek po celé České republice. Během prvních dvou let bude vytvořeno 40 pěších a cyklistických tras a 5 krátkých horských stezek. Na každé z nich budou instalovány informační panely a odpočívadla s popisem trasy a příběhem skřítka.
Spolupráce na projektu probíhá
– s Klubem českých turistů, Národním památkovým ústavem a mnoha dalšími organizacemi. Ostrý start připadne na Den dětí – 1. června 2011. Od tohoto data je již možno na jednotlivých turistických místech sbírat body na věrnostní kartu. Nejmenší cestovatelé ocení vlastní skřítkovský pas, do kterého budou sbírat razítka za jednotlivé aktivity (např. návštěva hradu, volnočasového areálu) nebo třeba i vlastní postřehy z pohádkového putování.
„Výlety do přírody, za kulturou nebo sportem jsou tradiční volnočasovou aktivitou českých rodin. A mnoho výletních míst v České republice se pojí právě s legendami a nadpřirozenými bytostmi včetně skřítků. Jsme přesvědčeni o tom, že se nám přátelským a zábavným způsobem podaří využít tento potenciál pro náš projekt Pohádkové Česko. Našim cílem je předat poselství, že Škoda nepředstavuje pouze ideální vozy pro každou rodinu, ale dokáže jít i nad rámec obchodních aktivit,“ říká Petr Pečenka, vedoucí regionu Česká republika.
Každá vybraná lokalita bude svázána s konkrétním příběhem a speciálním skřítkem
– který bude příběh dále rozvíjet. Zbrusu noví pohádkoví skřítci: Pěšinka (turistické stezky a horská střediska), Kolečko (cyklostezky) a Cimbuřík (hrady a zámky) provedou výletníky formou soutěží s možnostmi výher po zajímavých turistických místech v České republice. Vznikne tak síť skřítkovských stezek s pohádkovými průvodci, přičemž okruh lokalit se bude do budoucna rozšiřovat o další zajímavá místa.
Registrační fáze projektu začíná od 9. května 2011
– na internetové adrese: www.pohadkovecesko.cz. Distribuce rodinných karet a dětských pasů bude probíhat přes dealerskou síť Škoda a poštou (vyzvedne-li si klient kartu u obchodníka, budou mu na jeho účet připsány body navíc).
S registrační fází bude spuštěna i komunikační kampaň projektu. Projekt se veřejnosti představí i netradiční formou, např. letáčky v hračkářstvích nebo krátkými videospoty v čekárnách pediatrů.
Více informací o projektu Pohádkové Česko, naleznete na www.pohadkovecesko.cz nebo na Infolince Škoda.
Autopůjčovna s nabídkou vozů všech kategorií.
Firmám nabízíme flexibilní pronájem vozů.
Největší obchodní dům
automobilů v ČR
Motto AUTO JAROV zní: „Prodejem naše služby nekončí...”