Cílem největšího setkání obchodních partnerů značky Škoda bylo představení nové Růstové strategie značky

Obchodních partneři značky Škoda z více než 100 zemí se z první ruky dozvěděli o nejdůležitějších milnících Růstové strategie firmy.

Nejvyšším cílem podniku je zvýšení prodejů do roku 2018 minimálně na dvojnásobek.

Za tímto účelem Škoda v nejbližších letech rozšíří modelové portfolio produktů a zintenzivní své aktivity nejen v Evropě, ale i na růstových trzích Číny, Indie a Ruska. Začátek nové éry automobilky navíc symbolizuje i nový korporátní design, který byl v Praze poprvé představen prodejcům a importérům značky Škoda z celého světa.

Cílem největšího setkání obchodních partnerů značky Škoda bylo představení nové Růstové strategie značky

Světovou premiéru bude mít nová, svěží podoba značky na autosalonu v Ženevě na počátku března 2011.

„Společně dnes zahájíme novou éru v historii značky Škoda. V nejbližších letech se ve všech oblastech rozjedeme na plný plyn. Budeme tak činit v těsné spolupráci s našimi obchodními partnery z celého světa. Silná prodejní organizace je páteří celosvětového úspěchu značky Škoda. Nyní chceme vyrazit k novým cílům a naše prodeje do roku 2018 minimálně zdvojnásobit. Vy hrajete ústřední roli“, tak znělo poselství Prof. Dr. h.c. Winfrieda Vahlanda, předsedy představenstva společnosti Škoda Auto účastníkům konference.

Prof. Dr. h.c. Winfried Vahland dále objasnil, že Růstová strategie je podložena konkrétními opatřeními: „Nejdůležitější investice již byly vynaloženy, bylo o nich rozhodnuto nebo jsou naplánovány. Intenzivně pracujeme na nových modelech, které naší paletu rozšíří a prohloubí.“ Předseda představenstva vyzdvihl také podporu, jíž se společnosti dostává z koncernu Volkswagen: „V uplynulých 20 letech od vstupu koncernu Volkswagen jsme společně napsali jeden z nejúspěšnějších příběhů automobilové historie. Spojení s v současné době nejúspěšnějším automobilovým koncernem světa, sjednocujícím několik značek, nám i pro příští léta zajišťuje příznivý vítr do našich plachet. Navíc jsou negativní dopady ekonomické a finanční krize z let 2008 a 2009 z valné části překonány. Škoda prokázala svou sílu a jednoznačně se řadí mezí vítěze.“

Prof. Dr. h.c. Winfried Vahland zdůraznil také silnou stránku značky: „Škoda je jednou z automobilek s nejdelší tradicí a v uplynulých 20 letech odvedla vynikající výkon. Nebylo to nic jiného, než zdařilá renesance legendární automobilové značky ze srdce Evropy. A na to jsme hrdí. Tento úspěch by nebyl možný bez schopností, zkušeností a nasazení 26.000 našich zaměstnankyň a zaměstnanců ze všech oblastí podniku po celém světě. To oni udělali ze značky Škoda to, co je nyní: úspěšná společnost, působící po celém světě.“

Značka Škoda je přitom synonymem pro automobily s vynikajícím poměrem ceny a užitné hodnoty: „Naše automobily jsou a budou „simply clever“. Jsou chytře konstruovány a vyvíjeny s ohledem na zákazníky a jejich potřeby. V tomto duchu budeme důsledně pokračovat a vyrábět atraktivní, autentické vozy s mimořádnými nároky na poměr ceny a hodnoty, chytrými nápady, vysokou kvalitou zpracování a dobrými užitnými vlastnostmi, např. funkčností nebo důrazem na prostor, pro zákazníky. To je měřítkem pro rozšiřování naší modelové palety.“

Detailně představila Škoda v Praze obchodním partnerům také nový korporátní design značky.

V nové podobě, která bude poprvé zveřejněna začátkem března na autosalonu v Ženevě, a poté ihned zavedena ve všech komunikačních prostředcích, vyjadřuje společnost i opticky svou novou sílu a optimistickou náladu. Jürgen Stackmann, člen představenstva pro oblast prodeje a marketingu, vysvětlil jednotlivé prvky: „New Power of Škoda – to platí i pro nový design naší společnosti. Od nově vyvinutého loga přes nové písmo až po uspořádání obchodních zastoupení značky: Škoda je silná, čerstvá, mladší a má dynamický styl. A nejen pro novou optickou a technickou orientaci platí: Nikdy předtím si Škoda nestála lépe než dnes. Prvotřídní produkty, loajální a výkonní zaměstnanci, silný mateřský koncern a v neposlední řadě skvěle organizovaná celosvětová prodejní síť jsou garanty našeho úspěchu v budoucnu.“

Největší obchodní dům

automobilů v ČR

 

Motto AUTO JAROV zní: „Prodejem naše služby nekončí...”

Kontakt:
AUTO JAROV, s.r.o.
130 00 Praha 3, Osiková 2
251 002 111
autojarov@autojarov.cz

KLÍČOVÉ CENTRUM

VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER

 

Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů

Kontakt:
KLÍČOVÉ CENTRUM H&B Group
Plzeň, Žatecká 138/8, PSČ 301 00
377 225 903
info@hbgroup.cz

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Superb dostupná další pohonné jednotky včetně nového plug-in hybridu

Superb dostupná další pohonné jednotky...

Čtvrtá generace modelu Superb vstupuje na český trh v dalších variantách. Nabídku motorizací obohacuje výkonný zážehový motor 2,0 TSI, karosářskou verzi kombi lze nově objednávat i s...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Enyaq překonal hranici 200 000 vyrobených kusů

Enyaq překonal hranici 200 000...

Škoda Auto dosáhla významného milníku v rozvoji své strategie e-mobility: celkem vyrobila již 200 000 vozů Enyaq a Enyaq Coupé. Jubilejním vozem se stal bílý Enyaq Coupé Sportline, který sjel z...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Vloni v Česku přibylo 6640 nových osobních bateriových elektromobilů

Vloni v Česku přibylo 6640 nových...

V České republice byl v roce 2023 zaregistrován historicky nejvyšší počet nových bateriových elektrických vozidel. Podle kategorií se jednalo o 6640 osobních vozidel, 353 lehkých užitkových...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Modernizované modely Scala a Kamiq přicházejí na český trh ve verzi First Edition

Modernizované modely Scala a Kamiq...

Dvojice kompaktních modelů značky Škoda přichází v inovované podobě. České zastoupení automobilky pro tuto příležitost připravilo speciální nabídku vozů Scala First Edition a Kamiq First...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Plzeňským zlatem do vedení poháru 2+

Plzeňským zlatem do vedení poháru 2+

XVII. ročník Lak Racing Rallye Plzeň přinesl dramatický a divácky zajímavý souboj o celkové vítězství od první až do poslední rychlostní zkoušky. Jedním z jeho protagonistů byla posádka...