Sponzoringová strategie společnosti Škoda Auto je s jasným důrazem na sport.
Zimní olympijský festival v Liberci je nejvýznamnější událostí pro mladé sportovce ve věku 14 aţ 18 let. O bezpečnou a komfortní mobilitu sportovců, organizátorů, hostů a novinářů v místě konání se postará Škoda Auto. Flotilou 50 vozů podpoří automobilka Škoda sportovní festival, který se koná v období 12. – 19. února 2011 jiţ podesáté. Škoda se tak stala nejvýznamnějším komerčním partnerem této vrcholné události.
Partnerství s festivalem označovaným jako „Mini Olympiáda hvězd zítřka” pasuje do sponzoringové strategie značky. Škoda dlouhodobě podporuje atraktivní sportovní odvětví ledního hokeje a cyklistiky. V rámci olympijského festivalu mládeže se značka představí nejen se silnou flotilou vozů převážně modelů Octavia Combi 4×4, dale pak Yeti, Superb Combi a Octavia Scout, ale také aktivním zapojením 4×4 Škoda parku. Tato zimní roadshow nabízí zábavný program pro celou rodinu a také možnost seznámit se s vozy s pohonem 4×4.
V Liberci se na zimním festivalu objeví na 1300 mladých talentů ze 44 národních sportovních svazů.
Pro mladé sportovce mají tyto hry stejný význam jako pro dospělé Oympijské hry.
Autopůjčovna s nabídkou vozů všech kategorií.
Firmám nabízíme flexibilní pronájem vozů.
Největší obchodní dům
automobilů v ČR
Motto AUTO JAROV zní: „Prodejem naše služby nekončí...”