Vystaven byl legendární model Voiturette A (1906).
Dále pak modely Laurin&Klement Škoda 110 (1928), Škoda Superb 3000 (1939), Škoda 1100 OHC (1958), motocykleta typu B (1903) a věrná replika závodního velocipedu Slavia (originál kolem roku 1900). Všechny exponáty pochází ze Škoda Muzea v Mladé Boleslavi a s výjimkou Škody 110 jsou všechny plně pojízdné.
O rozruch mezi nadšenými fanoušky veteránů i návštěvníky výstavy se v Paříži postarala Voiturette A. Historický vůz byl zrenovován v uplynulých letech, plných mravenčí práce. S modelem Voiturette A začala v roce 1905 výroba automobilů v hlavním sídle společnosti Škoda v Mladé Boleslavi – tehdy ještě pod značkou Laurin&Klement. Zájem veřejnosti o „malý vůz“ z Mladé Boleslavi byl v roce 1905 velký, v neposlední řadě i díky jeho na tehdejší dobu poměrně výhodné ceně 3600 korun.
„Našim odborníkům se podařilo z fragmentů chassis krok za krokem, díl za dílem, dát opět dohromady plně pojízdný vůz z počátků naší automobilky. Rekonstrukce trvala šest let. Naši technici odvedli skvělou práci. Voiturette A zase září ve svém starém lesku. Přitom bylo zachováno původní technické řešení, ačkoli mnoho dílů muselo být vyrobeno nebo nahrazeno,“ vysvětluje Eckhard Scholz, člen představenstva společnosti Škoda Auto za oblast technického vývoje.
Také Laurin&Klement Škoda 110 byl renovován z rozebraného vozu. Po třech letech intenzivní práce už nestojí nic v cestě jeho zprovoznění. Dle původních návrhů byl nově vyroben závodní bicykl, který zkonstruovali Laurin a Klement kolem roku 1900. Replika je plně pojízdná, stejně jako Škoda Superb 3000, Škoda 1100 OHC i motocykleta B.
S těmito historickými vozy se automobilka pravidelně účastní výstav i veteránských soutěží.
Největší obchodní dům
automobilů v ČR
Motto AUTO JAROV zní: „Prodejem naše služby nekončí...”
Autopůjčovna s nabídkou vozů všech kategorií.
Firmám nabízíme flexibilní pronájem vozů.