Na trati zdejší Motorsport Areny ho čekají opět dva závody.
Stejně jako při souboji na Masarykově okruhu nepůjde plzeňskému jezdci ani tak o body, ale především o přípravu na další bitvu v konkurenčním seriálu Seat Leon Supercopa, který na Oschersleben zavítá o dva týdny později. V tomto prestižním poháru je Petr na sedmém místě, ale rád by se probojoval do první pětky. V Eurocupu je zatím Petr se čtyřmi body osmnáctý. Na jeden závodní víkend to ale není špatné, protože stálý účastník Michal Matějovský si první bod připsal právě až v Brně a je dvaadvacátý.
„Samozřejmě není špatné si zazávodit v kvalitní konkurenci. V Brně jsem ve druhém závodě jel dokonce na vítězství, ale zastavil mě ruský pilot, který mě trefil. Jemu se nestalo nic a dojel si pro první vítězství v Eurocupu, pro mě tento pohár na brněnském okruhu skončil. Byla to jasně jeho chyba a mě to stálo stupně vítězů. Nad tím ale nemá cenu už přemýšlet. Těším se nyní na hezký souboj a věřím, že mám na dobrý výsledek. Jak na tom bude auto, je ale otázka. Při Supercopě na Zandvoortu jsme měli technické problémy. Pozlobilo mě turbodmychadlo i převodovka. Opravili jsme to, ale až na Oscherslebenu se ukáže, zda to bude fungovat, tak jak má. Tohle auto je prostě záludné a člověk nikdy neví, čím ho zase pozlobí. Obavy mám ale také z počasí. Pokud by pršelo, museli bychom měnit tlumiče i pružiny za ty, které jsou na Oscherslebenu povolené, takže další náklady“, řekl před odjezdem Petr Fulín.
Goodwill Media
Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.
SEAT – španělský temperament s německou technologií
Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.
SEAT – španělský temperament s německou technologií