„Jsme rádi, že můžeme Michalovi pomoci v jeho úsilí o pozice na předních příčkách seriálu závodů SEAT Leon Eurocup,“ říká Petr Táborský, vedoucí českého zastoupení značky SEAT.
Michal Matějovský má za sebou první přípravný závod na letošní SEAT Leon Eurocup ve Valencii a testování s týmem SUNRED-BRT na brněnském automotodromu. Šestidílný seriál těchto závodů začíná 23. května na italské Monze. Připravuje se rovněž s týmem SEAT Sport Slovakia na závody Mezinárodního mistrovství ČR v závodech automobilů na okruzích, kterých se letos zúčastní spolu se slovenským jezdcem Vlado Hybáčkem s vozem SEAT Leon TDI.
Michal Matějovský před zahájením letošní sezony potvrdil, že v ní bude opět bojovat o přední příčky, když si o víkendu na počátku března ve španělské Valencii dojel s vozem SEAT pro druhé a páté místo ve vytrvalostním pohárovém závodě Copa Espaňa de Resistencia. Po úspěšném přípravném závodě ve Španělsku se na autě opět pracovalo a španělsko-český tým SUNRED-BRT se poté objevil počátkem dubna na domácím Masarykově automotodromu v Brně, kde probíhaly další testovací jízdy.
Na otázku, který okruh má nejraději, Michal říká: „Samozřejmě hodně mám rád závodní trať v Brně, protože se tam přijde podívat hodně českých fanoušků. Prvního srpna, v rámci závodů SEAT Leon Eurocup, tam zavítám již podruhé. Vloni to bylo trochu nervózní. Bylo tam hodně lidí a fanoušků, ale i tak jsem se udržel v první pětce. Letos chci jít na bednu. Rád bych zažil ten pocit, kdy stanu na stupni vítězů před domácím publikem.“
SEAT León Eurocup – technická specifikace:
Motor | |
Typ: | přeplňovaný řadový zážehový čtyřválec |
Vstřikování: | přímý vstřik paliva |
Zdvihový objem: | 1984 cm3 |
Vrtání x zdvih: | 82,5 x 92,8 |
Maximální výkon: | 301 k |
Maximální točivý moment: | 340 Nm |
Elektronické řízení: | BOSCH MED 9.1 |
Pohonné ústrojí | |
Pohon: | Pohon předních kol |
Převodovka: | 6rychlostní DSG |
Diferenciál: | Mechanický s limitovaným prokluzem |
Řízení převodovky: | Elektronické s ovládáním na volantu |
Přední brzdy: | 6pístové, kotouče – průměr 362 mm |
Zadní brzdy: | Kotouče – průměr 255 mm |
Brzdový pedál: | S regulací vyrovnání brzdové síly |
Řízení: | Hřebenové řízení s hydraulickým posilovačem řízení |
Kola: | SEAT Sport 9.5″ x 18″ |
Karoserie a aerodynamika | |
Ochranný rám: | FIA homologace |
Pozice jezdce: | Adaptovatelná pro vyvážení vozidla |
Aerodynamika: | Hladký spodek vozidla, přední rozdělovač proudění, zadní difuzor a spojler, přední spojler |
Šířka vpředu/vzadu: | 1858/1787 mm |
Délka: | 4476 mm |
Rozchod kol: | 2596 mm |
Data | |
ECU: | Vhodné pro připojení VAS |
Telemetrie: | AIM adaptovatelný 25 kanálový systém + 8 matematických kanálů |
SEAT je mladistvý a sportovní výrobce automobilů ze Španělska.
Značka nabízí jedinečný a inovativní design, nejmodernější technologie a mimořádnou úroveň preciznosti a kvality produktů.
Automobily značky SEAT vynikají atletickým pojetím a hospodárným provozem. Potěšení z jízdy je jednou z klíčových hodnot. Futuristický design všech vozů SEAT je nezaměnitelný a velmi přitažlivý. Zároveň se modely SEAT vyznačují vysokou úrovní funkčnosti a mimořádně příznivým poměrem výkon/cena. SEAT tím zpřístupňuje inovativní technologie širokým vrstvám zákazníků.
Domovem značky SEAT je Martorell u Barcelony, kde vzniká design a probíhá vývoj a z velké části i výroba těchto španělských automobilů. Současný výrobní program je tvořen modelovými řadami Ibiza, Leon, Altea, Exeo a Alhambra. SEAT je součástí koncernu Volkswagen Group.
Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.
SEAT – španělský temperament s německou technologií
Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.
SEAT – španělský temperament s německou technologií