SEAT pokračuje s M. Matějovským v seriálu Leon Eurocup

Stejně jak v předchozích sezonách se i v letošním roce SEAT rozhodl podpořit královéhradeckého závodníka Michala Matějovského.

„Jsme rádi, že můžeme Michalovi pomoci v jeho úsilí o pozice na předních příčkách seriálu závodů SEAT Leon Eurocup,“ říká Petr Táborský, vedoucí českého zastoupení značky SEAT.

SEAT pokračuje s M. Matějovským v seriálu Leon Eurocup

Michal Matějovský má za sebou první přípravný závod na letošní SEAT Leon Eurocup ve Valencii a testování s týmem SUNRED-BRT na brněnském automotodromu. Šestidílný seriál těchto závodů začíná 23. května na italské Monze. Připravuje se rovněž s týmem SEAT Sport Slovakia na závody Mezinárodního mistrovství ČR v závodech automobilů na okruzích, kterých se letos zúčastní spolu se slovenským jezdcem Vlado Hybáčkem s vozem SEAT Leon TDI.

Michal Matějovský před zahájením letošní sezony potvrdil, že v ní bude opět bojovat o přední příčky, když si o víkendu na počátku března ve španělské Valencii dojel s vozem SEAT pro druhé a páté místo ve vytrvalostním pohárovém závodě Copa Espaňa de Resistencia. Po úspěšném přípravném závodě ve Španělsku se na autě opět pracovalo a španělsko-český tým SUNRED-BRT se poté objevil počátkem dubna na domácím Masarykově automotodromu v  Brně, kde probíhaly další testovací jízdy.

Na otázku, který okruh má nejraději, Michal říká: „Samozřejmě hodně mám rád závodní trať v Brně, protože se tam přijde podívat hodně českých fanoušků. Prvního srpna, v rámci závodů SEAT Leon Eurocup, tam zavítám již podruhé. Vloni to bylo trochu nervózní. Bylo tam hodně lidí a fanoušků, ale i tak jsem se udržel v první pětce. Letos chci jít na bednu. Rád bych zažil ten pocit, kdy stanu na stupni vítězů před domácím publikem.“

SEAT León Eurocup – technická specifikace:

Motor
Typ: přeplňovaný řadový zážehový čtyřválec
Vstřikování: přímý vstřik paliva
Zdvihový objem: 1984 cm3
Vrtání x zdvih: 82,5 x 92,8
Maximální výkon: 301 k
Maximální točivý moment: 340 Nm
Elektronické řízení: BOSCH MED 9.1
Pohonné ústrojí
Pohon: Pohon předních kol
Převodovka: 6rychlostní DSG
Diferenciál: Mechanický s limitovaným prokluzem
Řízení převodovky: Elektronické s ovládáním na volantu
Přední brzdy: 6pístové, kotouče – průměr 362 mm
Zadní brzdy: Kotouče – průměr 255 mm
Brzdový pedál: S regulací vyrovnání brzdové síly
Řízení: Hřebenové řízení s hydraulickým posilovačem řízení
Kola: SEAT Sport 9.5″ x 18″
Karoserie a aerodynamika
Ochranný rám: FIA homologace
Pozice jezdce: Adaptovatelná pro vyvážení vozidla
Aerodynamika: Hladký spodek vozidla, přední rozdělovač proudění, zadní difuzor a spojler, přední spojler
Šířka vpředu/vzadu: 1858/1787 mm
Délka: 4476 mm
Rozchod kol: 2596 mm
Data
ECU: Vhodné pro připojení VAS
Telemetrie: AIM adaptovatelný 25 kanálový systém + 8 matematických kanálů

SEAT je mladistvý a sportovní výrobce automobilů ze Španělska.

Značka nabízí jedinečný a inovativní design, nejmodernější technologie a mimořádnou úroveň preciznosti a kvality produktů.

Automobily značky SEAT vynikají atletickým pojetím a hospodárným provozem. Potěšení z jízdy je jednou z klíčových hodnot. Futuristický design všech vozů SEAT je nezaměnitelný a velmi přitažlivý. Zároveň se modely SEAT vyznačují vysokou úrovní funkčnosti a mimořádně příznivým poměrem výkon/cena. SEAT tím zpřístupňuje inovativní technologie širokým vrstvám zákazníků.

Domovem značky SEAT je Martorell u Barcelony, kde vzniká design a probíhá vývoj a z velké části i výroba těchto španělských automobilů. Současný výrobní program je tvořen modelovými řadami Ibiza, Leon, Altea, Exeo a Alhambra. SEAT je součástí koncernu Volkswagen Group.

Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.

SEAT – španělský temperament s německou technologií

 

Kontakt:
Máca s.r.o.
Znojemská 86, 586 01 - Jihlava
567 302 971
jsedlak@automaca.cz

Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.

SEAT – španělský temperament s německou technologií

 

Kontakt:
PYRAMIDA Centrum
U Pyramidy 721, 252 43 Praha – Průhonice
267 751 006, NONSTOP HELP SERVIS 602 182 424
prodej@pyramidacentrum.cz

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Francouzské otevření nové sezony

Francouzské otevření nové sezony

Tým Rabbit Czech Racing otevřel letošní sezónu prvním podnikem mezinárodního seriálu FIA International Hill Climb Cup ve francouzském St Jean du Gard. Jezdec Adam Králík obsadil na této trati...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Nejikoničtější model SEATu slaví 40 let. Tohle je Ibiza Anniversary Limited Edition

Nejikoničtější model SEATu slaví 40...

Španělská automobilka SEAT oslavuje 40. výročí Ibizy, nejikoničtějšího modelu značky, limitovanou edicí s označením „Anniversary“. Model pojmenovaný po ostrově Ibiza přinesl...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta -

SEAT nainstaluje 39 000 solárních panelů. Ztrojnásobí kapacitu vlastní výroby z OZE Společnost SEAT S.A. ztrojnásobí kapacitu vlastní výroby elektrické energie z obnovitelných zdrojů...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Dvojitým vítězstvím k domácímu mistrovskému titulu

Dvojitým vítězstvím k domácímu...

Adam Králík, jezdec týmu Rabbit Czech Racing, zvítězil během uplynulého víkendu v obou závodech na Albrechtickém kopci v Lanškrouně a tímto výsledkem si zajistil v posledním podniku sezóny...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Králík v závodech do (vrbenského) vrchu bral dvě stříbra

Králík v závodech do (vrbenského)...

I přes odlišné podmínky na trati během předposledního víkendového závodu MČR v automobilových závodech do vrchu ve Vrbně pod Pradědem zůstaly výkony Adama Králíka po oba dny velmi...