Finská rally je všeobecně považována za jednu z nejtěžších soutěží celého rallyového šampionátu. Rychlostní zkoušky ve Finsku jsou skutečně nesmírně náročné jak pro řidiče, tak pro vůz. „Stále musíte jet na úplném limitu možností, ani na chviličku si nemůžete oddychnout a přitom stačí jediné zaváhání a celá soutěž pro vás končí,“ komentoval soutěž Harri Rovanperá.
Na úplného nováčka se nová Cordoba WRC E2 chovala velmi dobře. Mechanici nemuseli opravovat žádnou závažnější závadu a o kvalitách vozů i jejich řidičů svědčí i to, že Cordoby WRC E2 se ve Finsku v šestnácti z celkových třiadvaceti rychlostních zkoušek probojovaly mezi šest nejrychlejších vozů. Velmi úspěšný byl zejména finiš celé rally, kdy Toni Gardemeister jednu rychlostní zkoušku dokonce vyhrál a v nejsledovanější závěrečné „live-TV“ zkoušce zajel třetí nejrychlejší čas.
„Jsem skutečně spokojený,“ řekl v cíli Toni Gardemeister. „Na minulé soutěži na Novém Zélandu jsme se s předchozí Cordobou WRC dostali poprvé na stupně vítězů a ve Finsku se mi s novou Cordobou WRC E2 podařilo vyhrát první rychlostní zkoušku – to je opravdu velmi slibné.“
Páté a šesté místo je výborným výsledkem a velkým povzbuzením pro celý tým. Finská rally jasně demonstrovala kvality nového vozu.
Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.
SEAT – španělský temperament s německou technologií
Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.
SEAT – španělský temperament s německou technologií