Při své loňské premiéře obsadil plzeňský jezdec v konečném pořadí osmé místo a připsal si jedno vítězství na německém Oscherslebenu. V silné mezinárodní konkurenci se tedy neztratil, ale letos by se chtěl v absolutní špičce prosadit ještě výrazněji.
Populární „Supercopa“ odstartuje koncem dubna a jezdci absolvují opět osm podniků se dvěma víkendovými závody. Jak bude vypadat složení startovního pole v novém ročníku, se ukáže při prvních oficiálních testech, které jsou na programu 31. března až 1. dubna na Hockenheimu.
Premiéra v novém týmu
Změny se ale týkají i Petra Fulína. Jeho loňský partner Ivan Vršinský se rozhodl, že v poháru startovat letos nebude, a tak Petr nepojede v barvách týmu Leon Supercopa Czech, ale přestoupil do stáje GAG racing z Essenu. „Se Seatem Česká republika spolupracovat budu i nadále. Pokud jde o tým GAG racing, tak myslím, že jde o dobrou volbu. Mým jistým partnerem bude Alex Plenagl, vyloučen však není ani start Damiana Sawickeho, který skončil v sezóně 2009 třetí. Co se týká techniky, tak bych měl jet s vozem, který nyní připravujeme u nás v dílně. Od oficiálního testu na Hockenheimu však bude servis zajišťovat již GAG racing. Auto dostalo nový skelet a kompletní repasi se nevyhnuly ani podvozkové komponenty, takže věřím, že jsme dobře připraveni“, řekl Petr Fulín, který v únoru oslavil třiatřicáté narozeniny.
Poprvé na Nordschleife
Seriál Seat Leon Supercopa začne 23.- 25. dubna tradičně na Hockenheimu, kam se pak ještě vrátí na finálový souboj 15.-17. října. Mezitím jezdci absolvují závody na už známých německých tratích Lausitz, Norisring, Oschersleben, Nürburgring. Jediným výletem mimo Německo tak bude známý nizozemský okruh v Zandvoortu. Francouzský Dijon z programu vypadl a místo něho Leony dvakrát zamíří na Nürburgring, z toho květnový závod bude hodně zajímavý, protože se pojede v rámci slavné čtyřiadvacetihodinky, tedy na populární Nordschleife. „Na tento závod se pochopitelně hodně těším, i když z toho mám určitou obavu. Je to okruh, kde pojedu poprvé, a většina soupeřů bude ve výhodě. Ale musím se s tím vyrovnat. Takže nyní minimálně třikrát týdně trénuji na simulátoru tuto trať, která měří kolem 21 kilometrů a má na 170 zatáček. Nejhorší je si zapamatovat, kam to vede po několika horizontech, přes které se jede víc než dvou set kilometrovou rychlostí. Čekají nás v obou závodech čtyři kola a zajímavé to bude i tím, že snad dvě minuty po nás startuje VW Scirocco cup“, dodal Petr Fulín.
Goodwill Media
Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.
SEAT – španělský temperament s německou technologií
Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.
SEAT – španělský temperament s německou technologií