Citroën rok po spuštění své nové identity „KREATIVNÍ TECHNOLOGIE“

– pozval více než 1 000 osob do Paříže, aby se zde 3. února zúčastnily předávání cen „Citroën – podium“ (Citroën – Zájem o zákazníka).

Generální ředitel společnosti Frédéric Banzet se při tomto prvním ročníku soutěže setkal s vedoucími prodejen, zástupci seskupení koncesionářů a týmů Citroën z 25 zemí. Odměněno bylo 40 laureátů.

Citroën rok po spuštění své nové identity „KREATIVNÍ TECHNOLOGIE“

Uvedení majitelé nejlepších českých autorizovaných dealerství značky Citroën byli pozváni na akci PODIUM:

  • Martin VONDRÁK (Auto Vondrák s.r.o., Jičín) – dostal za ČR cenu PODIUM
  • Jaroslav NEJDL ( INVEST TEL AUTO s.r.o., Klatovy)
  • Karel HANDRYCH (MiniMo s.r.o., Karlovy Vary)
  • Miloš BABIŠ (Auto Babiš s.r.o.,Mnichovice) – nemohl se zúčastnit s osobních důvodů

Rok 2009, který byl bohatý na události, začal uvedením nové identity značky Citroën „KREATIVNÍ TECHNOLOGIE“ a v řadě zemí byl korunován rekordními obchodními výsledky. Generální ředitel společnosti Frédéric Banzet se proto rozhodl odměnit ty, kteří dosáhli nejlepších úspěchů v oblasti kvality služeb.

„Kvalita služeb, spokojenost zákazníků neboli jinými slovy zájem o zákazníka, je pro všechny zaměstnance i pro celou společnost zárukou životaschopnosti. Je jedním z klíčů k úspěchu, nutným pro konsolidaci Citroënu jako velké, globálnější a stále silnější mezinárodní značky. Kvalita služeb je nezbytná pro to, abychom mohli pokračovat v nastoupené dynamice a napomohli úspěchu našich vozů,“ prohlásil 3. února před více než tisícovkou osob shromážděných na tomto setkání.

Frédéric Banzet pozval společně se členem představenstva skupiny PSA PEUGEOT CITROËN a ředitelem divize Značky Jean-Marc Galesem při příležitosti předání cen 40 laureátům i zástupce seskupení koncesionářů a členy týmů Citroën z jednotlivých zemí. Jak Frédéric Banzet zdůraznil, „zájem o zákazníka se týká nás všech, na všech úrovních, musí být pro nás všechny společný, aby se stal Citroën v očích zákazníků jedničkou z hlediska operativnosti“.

Předsedkyně Asociace evropských koncesionářů Citroën Merces Ferreira Marques tuto iniciativu Citroënu podpořila: „Uvědomění si toho, že věhlas značky se nezíská jen kvalitou výrobku, je známkou zralosti. Kvalita vztahu, který vytváříme se zákazníkem, je důvodem naší existence a je nezbytně nutná pro trvalý úspěch. Iniciativy jako je toto setkání jsou uznáním práce, již odvádějí ti, kdo jsou v každodenním kontaktu se zákazníkem, to jest síť koncesionářů a servisů. Sdílení a zveřejňování osvědčených postupů je tedy dobrou cestou.“

Čtyřicet laureátů z dvaceti pěti různých zemí, nejen z Evropy, ale i z Číny, Ruska a Brazílie obdrželi z rukou Frédérica Banzeta a Jean-Marca Galese gratulaci a cenu „CITROËN – PODIUM“.

Kreativní a dynamická značka Citroën uvádí v roce 2010 na trh první model nové řady Citroën DS3.

Citroën, který se opírá o 90 let technologických inovací, přináší konkrétní odpovědi na otázky ochrany životního prostředí a v roce 2010, takže přichází se dvěma elektrickými vozy a u všech svých vozů začíná využívat systém Stop & Start.

Citroën, to je 8 000 kontaktních míst, 13 500 zaměstnanců, zastoupení v téměř 80 zemích a 1 346 000 vozů prodaných v roce 2009.

KLÍČOVÉ CENTRUM

VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER

 

Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů

Kontakt:
KLÍČOVÉ CENTRUM H&B Group
Plzeň, Žatecká 138/8, PSČ 301 00
377 225 903
info@hbgroup.cz

Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.

SEAT – španělský temperament s německou technologií

 

Kontakt:
CARNOVA s.r.o.
Hněvkovského 603/81, 617 00 - Brno
543 420 720
brno@carnova.cz

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - PALLAS a ÉTOILE: Nová označení pro auta DS

PALLAS a ÉTOILE: Nová označení pro...

V průběhu roku 2024 získají modely DS Automobiles novou, jednodušší strukturu nabídky, vycházející ze dvou verzí s označením PALLAS a ÉTOILE. Cílem je zajistit větší přehlednost a...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Průměrné emise CO2 nových automobilů v roce 2023 v Česku nepatrně klesly. Premiantem je Citroën

Průměrné emise CO2 nových automobilů...

V uplynulém roce si v oblasti osobních vozidel připsaly nejvíce registrací značky Škoda (35,0 %), Hyundai (9,1 %), Volkswagen (8,6 %), Toyota (7,9 %) a Kia (5,2 %). Jak je na tom český trh a...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Stellantis a Hype nasazují v Paříži první flotilu 50 bezbariérových taxíků na vodíkový pohon

Stellantis a Hype nasazují v Paříži...

Skupina Stellantis – první výrobce na světě, který uvedl na trh sériová užitková a osobní vozidla na vodíkový pohon – a Hype, nezávislý subjekt nabízející čistě vodíková řešení...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Koncepční bohyně zvítězila v anketě GQ CAR AWARDS 2023!

Koncepční bohyně zvítězila v anketě...

Koncepční vůz DS E-TENSE PERFORMANCE, navržený jako vysoce výkonná laboratoř, která má urychlit vývoj technologií pro další generace vozů DS Automobiles, získává nové ocenění v anketě...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Sláva na Hradě:  DS Automobiles a pak nový prezident

Sláva na Hradě: DS Automobiles a pak...

Pár dní před zvolením nové hlavy státu představila značka DS Automobiles na Pražském hradě své dva vrcholné modely, novou DS 7 E-TENSE 300 a limuzínu DS 9 E-TENSE 360. Modely mohli obdivovat...