Spot ukazující různé modely SEAT se za pomoci digitální animace vydává na procházku zázračným světem barev a fantazie
Píseň, kterou Shakira zpívá na pozadí reklamního spotu, se jmenuje Good Stuff a je to nahrávka z jejího nového alba She Wolf
Začátek sponzoringu evropského turné zpěvačky Shakiry:
Prvním plodem nového spojení společnosti SEAT s mezinárodní popovou hvězdou Shakirou je propagační spot vytvořený prostřednictvím digitální animace – za využití nejmodernější technologie v automobilovém průmyslu – s Shakirou jako hlavní hvězdou. Reklamní spot natočený v prosinci v Madridu a následně dokončený v Londýně se objeví na televizních obrazovkách v březnu. SEAT tím zahájí sponzorování zpěvaččina letošního evropského turné.
Spot je fantastickou procházkou „říší divů značky SEAT a zpěvačky Shakiry“, animovaným, nápaditým a zázračným světem, v němž všechno, co je v životě dobré, září díky světlu z automobilových světlometů. Společně s Shakirou vystupují v reklamě v hlavní roli speciální modely SEAT Ibiza a Leon Good Stuff Edition.
Diváci budou ve spotu uchváceni nejen hlasem Shakiry a rytmem její písně, ale i vozy španělské značky. A to vše se odehraje ve světě vytvořeném exkluzivně pro tuto příležitost, ve světě složeném z různých tematických podsvětů (vzduch, nebe, voda a hluboké moře) plných kouzel, barev, imaginace a fantastických postav, jako jsou mořské panny a obrovské chobotnice.
Pro tuto reklamu byla vybrána nahrávka Good Stuff z nejnovějšího alba zpěvačky Shakiry She Wolf. Titul písně bude na reklamě jako pečeť a po celou dobu společné kampaně automobilky SEAT a zpěvačky Shakiry bude využíván jako poznávací značka.
Zásluhu na rozvinutí kreativní myšlenky a realizaci tohoto spotu má marketingové oddělení společnosti SEAT společně s reklamní agenturou Atletico International. Natáčení probíhalo celé dva pracovní dni. Následné dokončení reklamního snímku bylo svěřeno proslulé londýnské produkční firmě Superfad, která k jeho přípravě pro vysílání potřebovala více než dva měsíce. Natáčecí štáb s obdivem prohlásil, že Shakira „se s velkým nadšením zajímala o každý detail produkčního procesu a velmi aktivně se na něm podílela“.
Není to poprvé, co SEAT a Shakira spojili své síly.
V roce 2007 sponzorovala španělská automobilka evropské turné „Oral Fixation“ na podporu stejnojmenného alba, při kterém zpěvačka zavítala mimo jiné do Osla, Prahy, Londýna, Paříže, Stockholmu a Berlína. SEAT zajistil také propagaci dobročinné kampaně, která vynesla více než 100 000 eur pro nadaci Pies Descalzos (Bosé nohy) založenou kolumbijskou zpěvačkou.
Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.
SEAT – španělský temperament s německou technologií
Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.
SEAT – španělský temperament s německou technologií