
Spot ukazující různé modely SEAT se za pomoci digitální animace vydává na procházku zázračným světem barev a fantazie




Píseň, kterou Shakira zpívá na pozadí reklamního spotu, se jmenuje Good Stuff a je to nahrávka z jejího nového alba She Wolf
Začátek sponzoringu evropského turné zpěvačky Shakiry:
Prvním plodem nového spojení společnosti SEAT s mezinárodní popovou hvězdou Shakirou je propagační spot vytvořený prostřednictvím digitální animace – za využití nejmodernější technologie v automobilovém průmyslu – s Shakirou jako hlavní hvězdou. Reklamní spot natočený v prosinci v Madridu a následně dokončený v Londýně se objeví na televizních obrazovkách v březnu. SEAT tím zahájí sponzorování zpěvaččina letošního evropského turné.
Spot je fantastickou procházkou „říší divů značky SEAT a zpěvačky Shakiry“, animovaným, nápaditým a zázračným světem, v němž všechno, co je v životě dobré, září díky světlu z automobilových světlometů. Společně s Shakirou vystupují v reklamě v hlavní roli speciální modely SEAT Ibiza a Leon Good Stuff Edition.
Diváci budou ve spotu uchváceni nejen hlasem Shakiry a rytmem její písně, ale i vozy španělské značky. A to vše se odehraje ve světě vytvořeném exkluzivně pro tuto příležitost, ve světě složeném z různých tematických podsvětů (vzduch, nebe, voda a hluboké moře) plných kouzel, barev, imaginace a fantastických postav, jako jsou mořské panny a obrovské chobotnice.
Pro tuto reklamu byla vybrána nahrávka Good Stuff z nejnovějšího alba zpěvačky Shakiry She Wolf. Titul písně bude na reklamě jako pečeť a po celou dobu společné kampaně automobilky SEAT a zpěvačky Shakiry bude využíván jako poznávací značka.
Zásluhu na rozvinutí kreativní myšlenky a realizaci tohoto spotu má marketingové oddělení společnosti SEAT společně s reklamní agenturou Atletico International. Natáčení probíhalo celé dva pracovní dni. Následné dokončení reklamního snímku bylo svěřeno proslulé londýnské produkční firmě Superfad, která k jeho přípravě pro vysílání potřebovala více než dva měsíce. Natáčecí štáb s obdivem prohlásil, že Shakira „se s velkým nadšením zajímala o každý detail produkčního procesu a velmi aktivně se na něm podílela“.
Není to poprvé, co SEAT a Shakira spojili své síly.
V roce 2007 sponzorovala španělská automobilka evropské turné „Oral Fixation“ na podporu stejnojmenného alba, při kterém zpěvačka zavítala mimo jiné do Osla, Prahy, Londýna, Paříže, Stockholmu a Berlína. SEAT zajistil také propagaci dobročinné kampaně, která vynesla více než 100 000 eur pro nadaci Pies Descalzos (Bosé nohy) založenou kolumbijskou zpěvačkou.
KLÍČOVÉ CENTRUM
VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER
Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů
Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.
SEAT – španělský temperament s německou technologií






