Nissan Qashqai pro rok 2010

První facelift oblíbeného crossoveru Qashqai na českém trhu můžete již nyní objednávat.

Crossover Qashqai, bestseller značky Nissan, prošel významnou úpravou tak, aby posílil pozici špičkového vozu své třídy, která v Evropě představuje alternativu k tradičnímu hatchbacku. Již nyní mohou zákazníci v České republice objednávat novou modelovou verzi, dodávky budou zahájeny v březnu 2010.

Nissan Qashqai pro rok 2010

Od svého uvedení na evropský trh v březnu 2007 překonal Qashqai veškeré prodejní ambice a koncem tohoto roku se k zákazníkovi dostane už půlmilióntý kus. V České republice bylo doposud prodáno 2 100 vozů Qashqai.

Nová modelová verze staví na obrovské popularitě vozu Qashqai mezi evropskými zákazníky. Nynější úpravy ještě posílí jeho pozici jako stylového crossoveru, který slučuje dynamické jízdní vlastnosti sportovního hatchbacku s robustní, solidní povahou kompaktního SUV.

Živější design přední části vozu:

Nejvýraznější vizuální změna se dotkla přední část vozu, která byla kompletně přepracována. Zcela nová kapota, přední nárazník, boční partie, mřížka chladiče a světlomety jsou skloubeny tak, aby Qashqai získal nádech sofistikovanosti a kvality. Nová čelní partie je sdílena i s modelem Qashqai+2.

Kromě změn přední části byla na vozidle provedena řada dalších úprav za účelem zlepšení aerodynamické účinnosti – výsledkem je snížení koeficientu odporu z 0,34 na 0,33.

V zadní části:

Zůstal celkový tvar světel nezměněn, ale je zde nyní aerodynamický prvek pro snížení odporu a nový design skla světlometů – v horní čiré části jsou světla pro couvání a ukazatele směru, zatímco spodní červená část obsahuje brzdová a zadní světla. Třetí brzdové světlo a zadní světla navíc využívají 12 LED diod pro dosažení maximální jasnosti.

Změny exteriéru i interiéru:

Byly přidány dvě nové barvy karoserie: červená Magnetic a šedá Titanium. Nově jsou také k dispozici pětipaprsková kole z lehkých slitin, 16 a 17palcové.

Qashqai bude mít nový design přístrojů, které budou přehlednější a čitelnější. Přepracován byl rovněž palubní počítač. Jeho bílá LCD obrazovka ukazuje kromě jiných údajů též okamžitou a průměrnou spotřebu paliva, počet ujetých kilometrů, čas, nastavení tempomatu a omezovače rychlosti a nabízí řidiči snadnou komunikaci s vozem.

Nabídka byla rozšířena o nový typ koženého čalounění. Pro větší pohodlí byly přidány další odkládací prostory např. nová přihrádka pod centrální konzolou, která je ideální pro mobilní telefon nebo přenosný audio přehrávač.

Vyšší komfort:

Celkově se život pro cestující na palubě stává ještě příjemnějším díky lepší ochraně proti hluku a vibracím. Toho bylo dosaženo přidáním zcela nového vícevrstvého izolačního materiálu na přepážku za motorem, změnou těsnění oken, či osazením „akustického“ stěrače, který omezuje přenos hluku. Pro zlepšení pohodlí a živosti jízdy byly provedeny rovněž změny vyladění zavěšení kol.

Tradičně vysoká úroveň výbavy byla nyní ještě zvýšena – standardem v základní verzi je např. 6 airbagů, ESP, palubní počítač, klimatizace, rádio a CD přehrávač s ovládáním na volantu, Bluetooth a další.

Nissan Qashqai bude k dispozici ve čtyřech úrovních výbavy a zákazníci v České republice jej mohou pořídit již od 464 900 Kč (Visia, 1,6 l, 2WD)

Pure Drive:

Na základě zlepšení aerodynamiky modelu Qashqai, bude zavedena nová verze Pure Drive se sníženými emisemi CO2 na 129 g/km.

Snížení hmotnosti, použití aerodynamických krytů kol v kombinaci se zakrytím šachet na mlhovky, obutí do plášťů s nízkým valivým odporem a prodloužení nápravového převodu, to vše dohromady snižuje produkci CO2 ze 137 na 129 g/km.

„Když byl v roce 2007 Qashqai uveden na evropský trh, byli jsme optimističtí v tom, že si zákazníci uvědomí, že nabízí alternativu k tradičnímu hatchbacku nebo kompaktnímu SUV. Museli jsme však zvýšit výrobu, abychom uspokojili poptávku, která ani po dvou a půl roce neklesla. Qashqai je klíčem pro posílení pozice značky Nissan jako inovátora na evropském trhu. Díky uvedeným vylepšením se Qashqai stane ještě atraktivnějším a věříme, že bude i nadále přitahovat nové zákazníky, kteří ke značce Nissan přijdou poprvé,“ uvedl Simon Thomas, viceprezident pro prodej a marketing Nissan Europe.

Autopůjčovna s nabídkou vozů všech kategorií. 

 

Firmám nabízíme flexibilní pronájem vozů.

Kontakt:
RentPoint
Praha 4, Na Chodovci 2457
267 286 823
rentpoint@rentpoint.cz

Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.

SEAT – španělský temperament s německou technologií

 

Kontakt:
Autocentrum Jan Šmucler
Dvořákova 304, 346 01 - Horšovský Týn
379 412 279
plzen@smucler.cz

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Česká firma dodá vozidla Nissan polské armádě

Česká firma dodá vozidla Nissan polské...

Česká společnost GLOMEX Military Supplies (Glomex MS) dodá v příštích třech letech polské armádě více než 500 kusů speciálně upravených terénních pick-upů Nissan Navara. Vítězství ve...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Nová éra v nakupování aut Nissan poskytne balíček 10leté záruky na všechny nové crossovery

Nová éra v nakupování aut Nissan...

Dnešním dnem startuje program Budoucnost pod kontrolou japonské automobilové značky Nissan. Ta bude ode dneška poskytovat pro své vozy Qashqai, nový Juke a X- Trail unikátní balíček 10leté...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Emil Frey Select navýšil prodej o 19 %

Emil Frey Select navýšil prodej o 19 %

Program certifikovaných ojetých vozů Emil Frey Select zakončil svůj druhý rok působení na českém trhu celkovým meziročním růstem + 19 %. V roce 2019 se v rámci programů Emil Frey Select,...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Cena čtyřletých ojetin začíná stagnovat. Nová auta však stále zdražují

Cena čtyřletých ojetin začíná...

Ceny ojetých vozidel rostly v posledním roce rychleji než ceny nových. Zatímco nové vozy zdražily o 3,57 %, cena čtyřletých ojetin se v posledních čtyřech kvartálech zvýšila o 9,14 %. V...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Mototechna již v tomto měsíci vyrovnala loňské celoroční prodeje

Mototechna již v tomto měsíci vyrovnala...

Letos plánuje prodat až 12 000 zánovních aut Více než dva měsíce před koncem roku se povedlo značce Mototechna, která se orientuje na prodej zánovních aut v České republice a na Slovensku,...