Na rychlé trati, kde se tento seriál jel vůbec poprvé, měli naši jezdci týmu Leon Supercopa Czech smůlu.
Petr Fulín sice zajel v kvalifikaci šestý čas, ale pak v sobotním závodě doplatil na defekt pneumatiky, který ho nakonec odsunul až na šestnácté místo. V neděli dojel třináctý. Petr si tak připsal celkem čtyři body a je nyní jedenáctý.
Ivan Vršinský si nepřipsal ani jeden bod, i když v sobotu podal skvělý výkon, jenže tři kola před koncem, kdy byl osmý, dostal smyk a skončil mimo trať. Celkově zůstává Ivan devatenáctý.
V Dijonu se jel pohár Seat Leon Supercopa poprvé, a tak měli všichni jezdci stejné podmínky. Oba naši piloti týmu Leon Supercopa Czech toho chtěli pochopitelně využít. Na úvod to především z pohledu plzeňského Petra Fulína vypadalo velice dobře. V kvalifikaci zajel šestý nejlepší čas, když za vítězem Němcem Jönsem zůstal zpět o pouhé čtyři desetinky sekundy. Ivan Vršinský byl ale až dvacátý.
V sobotním závodě, který se jel na mokru, se Petr po startu propadl o jedno místo, ale s minimálním odstupem na soupeře před sebou. Ve třetím kole přišel bohužel kontakt s jedním ze soupeřů a po defektu musel náš jezdec do boxů. Na trať se vrátil, ale cílem projel šestnáctý. Ivan naopak začal na třiadvacáté pozici, ale pak předvedl nádhernou jízdu, která ho vynesla až na osmou příčku. Bohužel tři kola před koncem dostal smyk a skončil na bariéře. Závod vyhrál zkušený 45letý Němec Marschall, který si tak upevnil celkově vedení.
Nedělní závod se jel na vlhké trati. Naši jezdci startovali ze zadních pozic a navíc se nepodařilo optimálně nastavit vozy, takže si v cíli polepšili jen o pár míst. Petr Fulín skončil třináctý a Ivan Vršinský devatenáctý. Vítězem se stal Polák Sawicki.
„V Dijonu jsem čekal lepší výsledek, napovídaly tomu i časy v kvalifikaci, ale v sobotním závodě přišel kontakt se soupeřem a já musel po defektu do boxů. Ještě větší smůlu měl Ivan, který zajel krásný závod, jenže dostal v závěru smyk. V neděli zůstala trať vlhká a nám se už nepodařilo najít správné nastavení pro zdejší hodně specifický povrch. Navíc se zde moc předjíždět nedalo, a tak jsme se dopředu dostávali hlavně po chybách soupeřů. Po dnešním závodě jsem jedenáctý, ale při závěrečném podniku na Hockenheimringu udělám všechno, abych se do první desítky opět vrátil“, řekl po závodě Petr Fulín.
Seat Leon Supercopa -celkové pořadí po čtrnácti závodech:
- 1. Thomas Marschall (D)…232 b.
- 2. Christer Jöns (D) …….… 184 b.
- 3. Damian Sawicki (PL) ..181 b.
- 11. Petr Fulín ………………59 b.
- 19. Ivan Vršinský …………..3 b
Tisková zpráva týmu Leon Supercopa Czech – Dijon
Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.
SEAT – španělský temperament s německou technologií
KLÍČOVÉ CENTRUM
VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER
Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů