SEL byl navržen s primárním úkolem pomoci dále budovat značce Subaru pevné základy i v Evropě.
SEL je zatím v zárodku ve srovnání s hlavními webovými stránkami pod správou výrobce Fuji Heavy Industrie (FHI), ale již obsahuje základní komponenty webových stránek výrobce (včetně microsite sekcí) a vlastní evropsky zaměřený obsah bude přidáván postupně.
SEL byl vyvinut jako evropská alternativa satelitních projektů FHI, ve srovnání s nimi nabízí vyšší přizpůsobivost a interaktivnost. Byl navržen tak, aby nebyl pouhou kopií webových stránek jednotlivých evropských importérů, které zobrazují specifika konkrétních trhů, ale aby poskytoval ucelený přehled produktů Subaru v Evropě a je v první řadě zaměřený na značku. Zve zákazníky a fanoušky značky k návštěvě SELu, aby měli možnost vzájemné komunikace s kolegy a příznivci z ostatních evropských států.
Základní záměry:
- 1. Doručování novinek od výrobce Subaru přímo evropským návštěvníkům SELu.
- 2. Podpora při budování mezinárodní komunity fanoušků značky Subaru.
- 3. Vytváření kvalitních vazeb (leads), které přispějí k zvýšení prodejů.
Stručný obsah webových stránek:
A. Základní:
- A-0. Informace o Subaru Europe
- A-1. Modelová řada (bez informací o cenách)
- A-2. Informace o produktech (reklamní videa atd.)
- A-3. Informace související se Subaru (aktuální novinky)
- A-4. Odkazy na webové stránky jednotlivých importérů
- A-5. Televizní reklamy na nové modely a archiv
- A-6. Přehled doplňků (bez informací o cenách)
B. Mimořádný/special
- B-1. Informace o kampaních k uvedení nových modelů
- B-2. Informace z výzkumů a další sběry dat
C. Zábavný:
- C-1. Sbírka videozáznamů týkajících se Subaru ( Subaru Channel )
- C-2. Zajímavé příběhy vztahující se k Subaru
Subaru Europe věří, že SEL pomůže získávat nové zákazníky a zároveň bude užitečným nástrojem pro stávající majitele vozů Subaru, kteří by rádi sdíleli své zkušenosti, vědomosti nebo získali odpovědi na své otázky týkající se Subaru.
Kromě šíření povědomí o značce, SEL může být i místem, kde více a více zákazníků bude sdílet své nadšení pro Subaru – Subaru Lounge.
Navštivte nové stránky www.subaru.eu a pobavte se!
O společnosti Fuji Heavy Industries Ltd.
Koncern Fuji Heavy Industries Ltd. (FHI), výrobce automobilů Subaru, je předním japonským výrobcem s dlouhou historií technologických inovací, které se opírají o zkušenosti z letecké divize koncernu. Výroba automobilů je jedním z hlavních pilířů koncernu, ale i ostatní divize HFI – Aerospace, Industrial Products a Eco Technologies – nabízejí širokou paletu produktů od motorových agregátů přes generátory, vozy technické údržby po malá letadla, základní komponenty osobních letadel či větrem poháněných generátorových systémů. FHI si vydobyla celosvětové uznání za technologii stálého pohonu všech kol AWD a ploché motory Subaru s protiběžnými písty. Firma je rovněž na špici vývoje ekologických technologií a zasazuje se o celosvětovou ochranu životního prostředí.
Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.
SEAT – španělský temperament s německou technologií
Autopůjčovna s nabídkou vozů všech kategorií.
Firmám nabízíme flexibilní pronájem vozů.