BVV, a.s. používá vždy auditované výsledky počtu návštěvníků – v letošním roce jich tak podle auditovaných výsledků branami AUTOSALONU BRNO 2009 prošlo 130 484.
Tato skutečnost je příjemným překvapením nejen pro pořadatele AUTOSALONU BRNO 2009, ale také pro vystavující společnosti. Opět se ukázalo, že výstavy mají své nedělitelné místo v marketingu i obchodu. Stále totiž platí, že zákazník si potřebuje vše podrobně prohlédnout na vlastní oči a vyzkoušet na vlastní kůži.
Titul LADY CAR PUBLIC AUTOSALON BRNO 2009 získal vůz KIA SOUL



V rámci letošního projektu Žena a auto proběhla (vedle ankety LADY CAR, kde volila VIP porota) rovněž anketa, která byla určena pro širokou veřejnost. Jejím cílem bylo vybrat z vozů vystavených na letošním AUTOSALONU BRNO nejlepší automobil pro ženu.
Z odevzdaných vyplněných anketních lístků jako vítěz této ankety vzešel automobil KIA SOUL, který tak také získal titul LADY CAR PUBLIC AUTOSALON BRNO 2009. Vůz KIA SOUL získal 18 % všech nominací.
pořadí | značka | v % |
1. | KIA SOUL | 18 |
2, | KIA ostatní | 13 |
3, | Audi | 13 |
4. | Škoda | 10 |
5. | Volkswagen | 8 |
6. | Ford | 5 |
– | ostatní | 33 |