Nový motor, který je náhradou za jednotku 1.9 TDI, dosahuje emise CO2 pouze 109 g/km.
Tento nový motor pro SEAT Ibizu v pětidveřovém provedení i ve verzi SC má zlepšené výkonové parametry, výrazně sníženou úroveň hlučnosti, nižší spotřebu paliva i snížené emise.
Čtyřválec 1.6 TDI CR/66 kW (90 k) nahrazuje v nabídce vznětových motorů pro Ibizu jednotku 1.9 TDI/66 kW (90 k) a představuje atraktivní volbu mezi turbodiesely 1.4 TDI/59 kW (80 k) a 1.9 TDI/77 kW (105 k). Uvedení nového motoru 1.6 TDI CR je prvním krokem v plánovaném postupném přechodu na systém přímého vstřikování common rail u všech vznětových motorů pro modelovou řadu Ibiza. První motor nové generace se bude dodávat s pětistupňovou mechanickou převodovkou a je vybaven filtrem pevných částic DPF, s nímž splňuje emisní normu EU V, která začne pro Ibizu platit od roku 2010.
Skvělé výkonové parametry hovoří samy za sebe a díky velmi nízké úrovni spotřeby paliva a emisí patří Ibiza 1.6 TDI CR mezi nejekologičtější modely ve svém segmentu. Zárukou dynamického zrychlení je maximální točivý moment 230 N.m, který je k dispozici v rozsahu od 1500 do 2500 min-1. Kombinovaná spotřeba paliva je přitom jen 4,2 l/100 km a úroveň emisí CO2 109 g/km.
Modely Ibiza poháněné novým motorem 1.6 TDI CR se budou na českém trhu dodávat ve stupních výbavy Style a Sport se stejným rozsahem sériové a příplatkové výbavy jako u obdobných modelů s ostatními motory.
Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.
SEAT – španělský temperament s německou technologií
Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.
SEAT – španělský temperament s německou technologií