Citroën rozšiřuje v Číně svou modelovou řadu – produktovou dynamiku střídá výrazná dynamika značky.
1. Posílení přítomnosti značky Citroën na čínském trhu
Světová premiéra pro sedan C-Quatre, který byl zkonstruován a vyroben v Číně a na trh bude uveden v červnu. Citroën tak se dvěma verzemi vozu C-Quatre přichází s kompletní nabídkou v rámci segmentu M1, který je na čínském trhu nejvýznamnější.
C5: trumf Citroënu v segmentu nadstandardních sedanů
Citroën odhaluje model C5, který se začne koncem roku vyrábět v nové továrně ve Wuhanu a na trh přijde na začátku roku 2010. Nová C5, která má za sebou úspěch v Evropě, kde bylo v roce 2008 prodáno 87 000 těchto vozů, je hlavním trumfem úspěchu značky Citroën na čínském trhu v segmentu nadstandardních sedanů.
Citroën doplněním nabídky o vozy C-Quatre a C5 posiluje svou přítomnost na čínském trhu: značka dnes pokrývá 70 % čínského trhu.
Tento produktový útok doplňuje významná transformace značky.
2. Představení nové image značky v Číně
Citroën při příležitosti autosalonu v Šanghaji odkrývá svým 217 koncesionářům, médiím i široké veřejnosti svou novou image. Celá akce začne letos u 20 koncesí, které dostanou do konce roku 2009 nový vzhled.
Dynamika, která se opírá o rostoucí význam značky Citroën v Číně. V roce 2010 bude síť pokrývat 230 měst. Výkonnost 3 100 členů sítě posiluje dvanáct středisek technického výcviku, které vznikly od začátku roku, a dvě školy prodeje v Čcheng-tu a Wuhanu.
A své ovoce nese i kvalita služeb, na kterou je při obnově sítě v Číně kladen zásadní důraz a která v roce 2008 získala 4. místo v hodnocení agentury JD POWER.
Citroën na svém stánku 1 000 m2 představuje svou novou koncepci „Kreativní technologie“: koncept GTbyCITROËN spojený se dvěma simulátory řízení, na kterých si zájemci mohou vyzkoušet řízení ve hře Grand Turismo 5.
Vůz C4 WRC, za jehož volantem získali S. Loeb a D. Elena 51 vítězství, je symbolem úspěchu této skupiny vozů, v nichž se snoubí design a výjimečné dynamické vlastnosti
Vůz C3 Picasso ve verzi „Rainbow“, který je opět zosobněním ducha kreativity a inovací značky. Nejnovější MPV značky Citroën je představováno po boku vozu Grand C4 Picasso, který se do Číny dováží od začátku roku. Oba jsou ilustrací úspěchu Citroën na trhu jednoprostorových vozů.
C-Elysée CNG (zemní plyn) se prodává od září 2008 a dosáhl rekordu z hlediska šetrnosti k životnímu prostředí, neboť překonal vzdálenost 1 756 kilometrů s plnou nádrží o objemu 51 litrů a plynovou bombou o objemu 12,4 m3.
Vůz C-Elysée si od svého uvedení na trh, k němuž došlo před rokem, získal důvěru trhu. Měsíčně se prodá téměř 5 000 těchto vozů, přičemž v březnu bylo dosaženo rekordního prodeje 7 300 aut, díky čemuž se vůz dostal na 3. příčku ve svém segmentu.
Citroën, který má za sebou 90 let technologických inovací a automobilové kreativity, nabízí svým zákazníkům moderní a komplexní modelovou řadu osobních a užitkových vozů.
Citroën v roce 2008:
- ve světě: 8 000 kontaktních míst pro styk se zákazníky, 13 500 zaměstnanců a 1 356 000 prodaných vozů
- v Evropě: nejúspěšnější prodejce kompaktních MPV – díky vozu C4 Picasso – a první místo mezi vozy s emisemi maximálně 110 g CO2/km – díky vozu C1.
- V Číně: 2 % podílu na trhu se 107 000 nově registrovanými vozy v roce 2008
V roce 2009 se společnost pustila do komplexního projektu transformace: nová identita, nové vztahy se zákazníky, nová produktová řada – řada DS
KLÍČOVÉ CENTRUM
VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER
Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů
KIA Czech za dobu své existence na českém trhu prodala téměř 70 000 vozů.
Kia Motors Corporation – výrobce kvalitních automobilů pro všechny mladé duchem.