Volkswagen pokračuje intenzivně v modernizaci své prodejní a servisní sítě v České republice

Během letošního roku bude dokončena přestavba showroomů Volkswagen podle zásad modulárního konceptu, který přináší zcela novou kvalitu prodejních a poprodejních služeb pro zákazníky značky.

Největší a nejmodernější autosalon Volkswagen v České republice

– vybudovaný v inovativní architektonické podobě podle nového modulárního konceptu, otevřela společnost Auto Jarov v prosinci 2013 v Praze – Kunraticích. Ke vzhledu a pojetí modulárního konceptu se v letošním roce přiblíží všechny autosalony Volkswagen, jejichž architektonický koncept Piazza prochází rekonstrukcí podle principů modulárního konceptu (tzv. Facelift II).

Kromě architektonických změn je cílem modernizace prodejní a servisní sítě

– zvýšení standardu pro zákazníky a kvality péče o zákazníky ve snaze nabízet zákazníkům vše v nejvyšší možné kvalitě. Zákazníci se mohou těšit na atraktivní čisté prostředí s přehledným uspořádáním a veškerým komfortem. V prostředí vytvářeném neutrální a funkční architekturou vystupuje přirozeně do popředí nabízený produkt a značka v nejvyšší možné kvalitě.

Rekonstrukce na Facelift II

– zahrnuje úpravu venkovní fasády a změnu primární identifikace zvenku a sekundární identifikace uvnitř. Ve zcela přepracovaném interiéru návštěvníky na první pohled zaujmou nové podlahové plochy a nový moderní nábytek. Kromě toho se mění také uspořádání vystavených vozů a řada dalších detailů interiéru.

Modulární koncept pro autosalony značky Volkswagen

– který lze v plném rozsahu realizovat u novostaveb, se ve všech hlediscích odlišuje od původního řešení autosalonů z roku 1999 (tzv. koncept Piazza). Minimalistické architektonické pojetí vychází z jednoduchosti kvádru, zatímco základní bílá barva stavbu vizuálně sjednocuje a odlehčuje. Dalším rysem modulárního konceptu je flexibilita, která umožňuje vytvořit objekt autosalonu „na míru“ požadavkům investorů včetně dispozičního řešení interiéru při zachování požadavků na „Corporate Design“ značky.

V České republice aktuálně působí 41 autorizovaných prodejců Volkswagen.

Autosalony ve stylu modulárního konceptu vítají zákazníky značky Volkswagen v Praze, Českých Budějovicích, Děčíně a Liberci. Rekonstrukce stávajících prodejních míst podle zásad modulárního konceptu „Facelift II“ proběhne v letošním roce u všech prodejců s konceptem Piazza. Dokončenou přestavbu na „Facelift II“ mají již prodejci Olfin Car HK a Amond Kladno.

 

KLÍČOVÉ CENTRUM

VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER

 

Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů

Kontakt:
KLÍČOVÉ CENTRUM H&B Group
Plzeň, Žatecká 138/8, PSČ 301 00
377 225 903
info@hbgroup.cz

Největší obchodní dům

automobilů v ČR

 

Motto AUTO JAROV zní: „Prodejem naše služby nekončí...”

Kontakt:
AUTO JAROV, s.r.o.
130 00 Praha 3, Osiková 2
251 002 111
autojarov@autojarov.cz

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Volkswagen Užitkové vozy a Crafter slaví úspěchy

Volkswagen Užitkové vozy a Crafter...

Lednová bilance značky Volkswagen Užitkové vozy: 856 registrací a čtvrtina trhu v segmentech M1 a N1 Všechny modely s dvouciferným tempem růstu Volkswagen Crafter je flotilovým vozem roku...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Volkswagen Užitkové vozy spustil kampaň „Moje cesta“

Volkswagen Užitkové vozy spustil kampaň...

Volkswagen Užitkové vozy vypráví příběhy svých zákazníků V hlavní roli majitelé vozů Amarok, Transporter, Multivan a Caddy Čtyři výjimečné osobnosti hovoří o své cestě ke splněným...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - AAA AUTO překonalo historický rekord, skupina loni prodala 83 000 aut

AAA AUTO překonalo historický rekord,...

V Česku si lidé z „Áček“ odvezli téměř 50 000 vozů, nejpopulárnější byly Octavie Po jedenácti letech padl v síti AAA AUTO prodejní rekord – v roce 2018 skupina AURES Holdings, kam...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Adam Ondra převzal klíčky od vozu California Ocean

Adam Ondra převzal klíčky od vozu...

Volkswagen Užitkové vozy navázal spolupráci s jedním z nejlepších lezců na světě  Ondra ujede s vozem California Ocean 60 000 kilometrů ročně Legendární California je nejúspěšnější...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Projekt Lyžování dětem oslovuje stále více mladých sportovců

Projekt Lyžování dětem oslovuje stále...

Volkswagen Užitkové vozy pokračuje již čtvrtým rokem v podpoře úspěšného projektu Lyžování dětem Bilance 3. ročníku: 22 soutěží, 9019 startujících, 14 000 diváků Lyžování dětem...