Toyota Verso byla organizací Euro NCAP označena za nejbezpečnější MPV roku 2010

Organizace Euro NCAP (zkr. European New Car Assessment Programme) zveřejnila 27. ledna seznam nejbezpečnějších vozů roku 2010.

Mezi desítkou nových modelů testovaných organizací Euro NCAP ve třídě MPV se Toyota Verso umístila na nejvyšším místě.

Toyota Verso byla organizací Euro NCAP označena za nejbezpečnější MPV roku 2010

První pozice v tomto případě znamená, že Toyota Verso dosáhla nejlepšího celkového skóre ve všech čtyřech oblastech hodnocení Euro NCAP a současně výrazně předčila definované limity pro udělení pěti hvězdiček v celkovém hodnocení bezpečnosti. Jak již bylo oznámeno v březnu loňského roku, model Toyota Verso získal maximální pětihvězdičkové ohodnocení v bezpečnostních testech organizace Euro NCAP platných pro rok 2010. Verso dosáhlo výsledku 89 % za ochranu dospělých cestujících, 75 % za ochranu dětských pasažérů, 69 % za ochranu chodců a 86 % za podpůrné bezpečnostní systémy. Nové předpisy Euro

Toyota Verso byla organizací Euro NCAP označena za nejbezpečnější MPV roku 2010
Toyota Verso byla organizací Euro NCAP označena za nejbezpečnější MPV roku 2010

NCAP byly zavedeny v únoru 2009. Jedná se o první krok třífázového programu, v jehož rámci se v letech 2010 a 2012 zavádějí přísnější pravidla pro crash testy. Velkou změnou tohoto programu jsou výrazně přísnější požadavky na ochranu chodců v případě nehody, kdy k pětihvězdičkovému ohodnocení bylo v roce 2009 nezbytné dosáhnout skóre 25 %, posléze 40 % v roce 2010 a 60 % v roce 2012. S výsledkem 69 % pak model Verso již dnes plní požadavky přísných zkušebních cílů platných pro rok 2012.

V letech 2010 a 2012 se zároveň zpřísňují i nároky na ochranu dospělých i dětských cestujících, a tak k dosažení pětihvězdičkového ohodnocení musí vůz dosáhnout vynikajících výsledků ve všech čtyřech kategoriích. V roce 2009 dosáhly maximálního ohodnocení modely iQ, Avensis i Prius.

Toyota Verso byla jedním z prvních modelů, který získal pět hvězdiček v rámci přepracovaných, velmi náročných podmínek nárazových testů Euro NCAP platných pro rok 2010.

KLÍČOVÉ CENTRUM

VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER

 

Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů

Kontakt:
KLÍČOVÉ CENTRUM H&B Group
Plzeň, Žatecká 138/8, PSČ 301 00
377 225 903
info@hbgroup.cz

Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.

SEAT – španělský temperament s německou technologií

 

Kontakt:
Louda Auto a.s.
Třídvorská 70, 280 00 - Kolín V
321 715 804
lukas.lahoda@louda.cz

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Toyota GR Yaris Aero Performance 2026 má české ceny

Toyota GR Yaris Aero Performance 2026 má...

Toyota zahájila předprodej nové sportovní verze modelu GR Yaris pro rok 2026 pod označením Aero Performance. Cena vozu inspirovaného účastí Toyoty ve světovém šampionátu rallye WRC začíná na...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Chtěli byste mít tohle ve „sklepě“? Toyota chystá mini elektromobil do 45 km/h

Chtěli byste mít tohle ve „sklepě“?...

Toyota zkoumá, jak bude vypadat městská doprava zítřka – malá, tichá a elektrická. Konsorcium vedené Toyota Manufacturing UK získalo od britské vlády podporu na studii proveditelnosti lehkého...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Toyota testuje, jestli její auta správně voní/hqdefault.jpg">

Toyota testuje, jestli její auta...

Automobilka Toyota je známa svou precizností a důrazem na kvalitu. Své vozy podrobuje různým testům, které mají ověřit jejich bezpečnost, spolehlivost nebo uživatelský komfort, přesto asi...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Proč si pořídit nové auto na operativní leasing

Proč si pořídit nové auto na...

Operativní leasing se v posledních letech stal jednou z nejoblíbenějších cest, jak si pořídit nové auto bez nutnosti investovat vysokou částku na začátku. Nabízí flexibilitu, předvídatelné...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Kolo do auta nepatří aneb jak si nepokazit cyklovýlet/hqdefault.jpg">

Kolo do auta nepatří aneb jak si...

Pokud jste až dosud převáželi kolo uvnitř auta, je dobré vědět, že to není jen složitější než použití nosiče, ale i méně bezpečné. Naučte se proto kolo převážet chytře a...