Toyota Motor Europe (TME) prodala celkem 202.126 hybridů značky Toyota a Lexus od zavedení prvního komerčního hybridu v Evropě v roce 2000

Průlomový výsledek se shoduje se zprávou, že Toyota prodala přes dva milióny hybridů na celém světě od světové premiéry prvního masově vyráběného hybridního vozu Toyota Prius v roce 1997, jenž byl nadšeně uvítán kritikou.

„Naše hybridní technologie byla opravdově přijata v hlavním proudu,“

řekl Andrea Formica, viceprezident odpovědný za prodej a marketing v TME. „Rychlý nárůst prodejů je důkazem přizpůsobivosti našich plnohodnotných hybridních systémů a jejich schopnosti dodávat vše, co je důležité, od nízkých emisí přes jízdní schopnosti a ovládání. Jsme odhodláni rozšířit hybridní pohon Hybrid Synergy Drive® do svých klíčových modelů, aby tyto výhody byly stále přístupnější pro většinu zákazníků,“ dodal.

Třetí generace Toyoty Prius, která se od června 2009 uvádí na trhy po celé Evropě, přinesla již přes 17.000 závazných objednávek od nových zákazníků. Je vybavena plnohodnotným hybridním systémem pohonu Hybrid Synergy Drive a její emise CO2 začínají na nízké hodnotě 89 g/km – první místo v celém segmentu vozidel C/D.

V srpnu 2009 byl Prius Německou automobilovou asociací, Verkehrsclub Deutschland (VCD), označen za nejšetrnější automobil vůči životnímu prostředí, a to již počtvrté od roku 2004. Podobně jako jeho předchůdce i nový Prius dosáhl maximálních 5hvězdiček v bezpečnostních testech Euro NCAP, prováděných podle nové, přísnější metodiky.

Lexus zůstává jedinou prémiovou značkou v Evropě, která nabízí tři plnohodnotné hybridní modely: GS 450h, LS 600h a nově uváděný model RX 450h. Tyto tři modely se společně – díky technologické výhodě pohonu Lexus Hybrid Drive – zasluhují o více než 40% prodejů Lexusu v Evropě a více než 52% v samotné Západní Evropě.

Toyota má celosvětový cíl prodávat jeden milión hybridních vozů ročně do začátku příštího desetiletí, přičemž evropský prodej představuje až 10% tohoto cíle.

V červenci TME oznámila, že bude vyrábět hybridní verzi svého hatchbacku v segmentu C, Toyotu Auris, ve Velké Británii a to od poloviny roku 2010.

To je zásadní první krok v plánech společnosti nabízet hybridní verzi každého modelu na začátku dvacátých let tohoto století.

KLÍČOVÉ CENTRUM

VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER

 

Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů

Kontakt:
KLÍČOVÉ CENTRUM H&B Group
Plzeň, Žatecká 138/8, PSČ 301 00
377 225 903
info@hbgroup.cz

Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.

SEAT – španělský temperament s německou technologií

 

Kontakt:
Autodružstvo Frýdek Místek
Beskydská 704, 738 02 - Frýdek Místek
730 588 237
seat@autodruzstvo-fm.cz

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Toyota GR Yaris Aero Performance 2026 má české ceny

Toyota GR Yaris Aero Performance 2026 má...

Toyota zahájila předprodej nové sportovní verze modelu GR Yaris pro rok 2026 pod označením Aero Performance. Cena vozu inspirovaného účastí Toyoty ve světovém šampionátu rallye WRC začíná na...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Chtěli byste mít tohle ve „sklepě“? Toyota chystá mini elektromobil do 45 km/h

Chtěli byste mít tohle ve „sklepě“?...

Toyota zkoumá, jak bude vypadat městská doprava zítřka – malá, tichá a elektrická. Konsorcium vedené Toyota Manufacturing UK získalo od britské vlády podporu na studii proveditelnosti lehkého...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Toyota testuje, jestli její auta správně voní/hqdefault.jpg">

Toyota testuje, jestli její auta...

Automobilka Toyota je známa svou precizností a důrazem na kvalitu. Své vozy podrobuje různým testům, které mají ověřit jejich bezpečnost, spolehlivost nebo uživatelský komfort, přesto asi...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Proč si pořídit nové auto na operativní leasing

Proč si pořídit nové auto na...

Operativní leasing se v posledních letech stal jednou z nejoblíbenějších cest, jak si pořídit nové auto bez nutnosti investovat vysokou částku na začátku. Nabízí flexibilitu, předvídatelné...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Kolo do auta nepatří aneb jak si nepokazit cyklovýlet/hqdefault.jpg">

Kolo do auta nepatří aneb jak si...

Pokud jste až dosud převáželi kolo uvnitř auta, je dobré vědět, že to není jen složitější než použití nosiče, ale i méně bezpečné. Naučte se proto kolo převážet chytře a...